- Майстер-клас Олександрова «Нейропсихологічний та сенсорно-інтегративний підходи в корекційній роботі вчителя-логопеда»
- Педагогічна студія Салтикова «Комплексний підхід в організації інклюзивного навчання дітей із розладами аутистичного спектру в закладі дошкільної освіти»
- Педагогічна студія Поліщук, Присяжнюк «Дитина з розладом дефіциту уваги та гіперактивності: мультимодальний підхід у роботі педагогічних працівників закладу освіти та інклюзивно-ресурсного центру»
- Педагогічна студія Горбатенко «Забезпечення системного кваліфікованого психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням»
- Педагогічна студія Полякова, Панчук «Командний підхід фахівців інклюзивно-ресурсного центру в процесі організації та проведення комплексної оцінки розвитку як фактор індивідуалізації навчання»
- Педагогічна студія Тертична Лисак «Використання інтернет-сервісів у процесі організації взаємозв’язку та безперервної навчальної діяльності в роботі вчителя логопеда з учасниками освітнього процесу в закладі дошкільної освіти»
![]() |
