КОІПОПК

Print this Сторінка

Національний моніторинг якості освіти

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.12.2016 № 1693 «Про проведення загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти “Стан сформованості читацької та математичної компетентності випускників початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів 2017 року» у квітні – травні 2018 року в 366 закладах загальної середньої освіти (у 486 четвертих класах) в усіх регіонах держави було проведено операційне тестування й анкетування, у якому взяли участь близько 10 000 учнів. Інформаційні матеріали за підсумками моніторингового дослідження 2018 року оприлюднюються поступово – за частинами.

Пропонуємо ознайомитися з матеріалами звіту про результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти», в якому репрезентована основна аналітична, статистична, психометрична інформація за підсумками моніторингового дослідження 2018 року.

(інформація з офіційного сайту Українського центру оцінювання якості освіти http://testportal.gov.ua/)

 

*****

Державною науковою установою «Інститут освітньої аналітики» Міністерства освіти і науки представлено звіт «Вплив соціально-економічного середовища на результати навчання учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів» (Другий етап дослідження)

У звіті описано результати проведеного дослідження, в якому з’ясовувався вплив соціально-економічних чинників на якість освіти випускників закладів загальної середньої освіти. Представлено висновки і рекомендації, які можна використати для прийняття управлінських рішень щодо удосконалення освітнього процесу в закладах освіти (за матеріалами сайту ДНУ “Інститут освітньої аналітики”).

 

 

 

 

Посилання на публікацію: https://kristti.com.ua/karta-sajtu-2/zno-ta-monitoryng-yakosti-osvity/natsionalnyj-monitoryng-yakosti-osvi/