«Людина освічена – це та, яка знає, де знайти те, чого вона не знає». Георг Зиммель Цифрова компетентність є надзвичайно важливою для впровадження цінностей Нової української школи, тому ще залишається відкритим запитання: “Як же найбільш ефективно використовувати потенційні можливості сучасних інформаційних та комунікаційних технологій у навчанні школярів?” Із метою підвищення професійного рівня дружна команда вчителів …
![]() |

Перейти на: https://kristti.com.ua/vykorystannya-multymedijnyh-zasobiv-u-navchanni-geografiyi-ta-pryrodoznavstva/
Лют 24 2021
Обласний майстер-клас «Система корекційних підходів у логопедичній роботі з немовленнєвими дітьми»
Недосконалість мовленнєвого розвитку як вищої психічної функції може стати причиною обмежень у спілкуванні, недостатньому рівні сформованості пізнавальних процесів, виникненні загальної затримки психічного розвитку, стійкої неуспішності в навчальній діяльності та порушень поведінки. Актуальність заявленої теми полягає у своєчасному виявленні та виправленні недоліків мовленнєвого розвитку в дітей дошкільного віку. 24 лютого 2021 року в Дошкільному навчальному закладі …
Перейти на: https://kristti.com.ua/oblasnyj-majster-klas-systema-korektsijnyh-pidhodiv-u-logopedychnij-roboti-z-nemovlennyevymy-ditmy/
Лют 24 2021
Обласний навчальний тренінг «Стресостійкість як значуща риса фахівця інклюзивно-ресурсного центру»
Завдання інклюзивно-ресурсних центрів – забезпечити системний кваліфікований супровід дитини з особливими освітніми потребами протягом усього навчання. Робота фахівців таких закладів пов’язана з упровадженням нових, більш прогресивних та якісних підходів у роботі з даною категорією дітей та належить до професій, які тісно пов’язані зі спілкуванням із дітьми з особливими освітніми потребами, прийняттям їхніх індивідуальних особливостей, емоційним …
Перейти на: https://kristti.com.ua/oblasnyj-navchalnyj-trening-stresostijkist-yak-znachushha-rysa-fahivtsya-inklyuzyvno-resursnogo-tsentru/
Лют 24 2021
Інноваційне освітнє середовище Бориспільщини
Нещодавно в Опорному навчальному закладі Вороньківський навчально-виховний комплекс «Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» з’явилося нове освітнє середовище відкритого типу, яке отримало назву “Медіатека“. Українською мовою – це багате середовище. Підхід до створення цього простору був закладений із самого початку таким, який би відповідав сучасним тенденціям здобуття освіти молоддю XXІ сторіччя. Простір …
Перейти на: https://kristti.com.ua/innovatsijne-osvitnye-seredovyshhe-boryspilshhyny/
Лют 24 2021
Філософія оцінювання: підсумкове і формувальне оцінювання
24 лютого у КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» проведено перше засідання клубу творчих учителів хімії «АГЕНТИ ЗМІН» із теми «Філософія оцінювання: підсумкове і формувальне оцінювання». Модератором заходу була методистка відділу хімії, біології, екології та основ здоров’я Олена Степанівна Бобкова. Обговорювали проблему підсумкового оцінювання в умовах «дитиноцентризму» та значення оцінки в житті …
Перейти на: https://kristti.com.ua/filosofiya-otsinyuvannya-pidsumkove-i-formuvalne-otsinyuvannya/
Перейти на: https://kristti.com.ua/do-150-richchya-z-dnya-narodzhennya-lesi-ukrayinky/
Лют 24 2021
Реалізція моделі громадсько-активної школи в контексті сучасних стратегій розвитку освіти. Практика впровадження
Громада процвітає, коли її члени садять дерева, у затінку яких їм ніколи не доведеться сидіти. Давньогрецьке прислів`я Школа має важливе значення для майбутнього. Головною метою демократичної освіти є виховання громадянина сучасного суспільства та підготовка його до життя та діяльності. Модель діяльності громадсько-активної школи включає три компоненти, а саме: демократизацію, волонтерство, взаємовигідне партнерство між закладом освіти …
Перейти на: https://kristti.com.ua/realiztsiya-modeli-gromadsko-aktyvnoyi-shkoly-v-konteksti-suchasnyh-strategij-rozvytku-osvity-praktyka-vprovadzhennya/
Лют 24 2021
Проведено заняття обласної педагогічної студії з теми «Компетентнісні завдання на пропорції та відсотки на уроках природничо-математичного циклу предметів»
23 лютого 2021 року відбулося онлайн заняття обласної педагогічної студії для вчителів математики, фізики, біології, хімії, географії «Компетентнісні завдання на пропорції та відсотки на уроках природничо-математичного циклу предметів» за участю Довганя Андрія Івановича, завідувача кафедри природничо-математичної освіти КНЗ КОР «КОІПОПК», кандидата географічних наук, доцента. Учасники заходу мали можливість відвідати інтегрований відеоурок «Білки» у 10 класі, …
Перейти на: https://kristti.com.ua/38786-2/
Лют 24 2021
Використання притчі у психологічному консультуванні
У КЗ КОР «Фастівський ліцей-інтернат» 23.02.2021 відбулося друге заняття обласного майстер-класу з оволодіння якісними технологіями психологічного консультування та психокорекції для практичних психологів та соціальних педагогів із теми «Використання притчі у психологічному консультуванні», яке провела Бутмарчук Світлана Василівна., практичний психолог КЗ КОР «Фастівський ліцей-інтернат». Світлана Василівна познайомила присутніх із прийомами роботи з притчею, яка використовується у …
Перейти на: https://kristti.com.ua/vykorystannya-prytchi-u-psyhologichnomu-konsultuvanni/
Лют 24 2021
Упровадження здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі початкової школи. Кращий досвід
Учителі початкової школи визначають здоров’язберігаючу технологію як діяльність, яка вибудовує стосунки між освітою та вихованням, та переходить у рамки людинотворчого процесу, спрямованого на збереження й примноження здоров’я дитини. Збереження здоров’я і створення безпечного освітнього простору є першочерговими завданнями педагічної спільноти. Так вважають й учасники обласного майстер-класу під керівництвом Пилипець Ольги Павлівни, учителя початкових класів Дівичківського …
Перейти на: https://kristti.com.ua/uprovadzhennya-zdorov-yazberigayuchyh-tehnologij-v-osvitnomu-protsesi-pochatkovoyi-shkoly-krashhyj-dosvid/