27 жовтня в онлайн-режимі відбулося перше заняття обласного майстер-класу Твердохліба Ігоря Андрійовича, вчителя трудового навчання Згурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з теми «Технологія карбування металу» (для вчителів трудового навчання та керівників гуртків). Координатором майстер-класу є Однорог Олександр Петрович, методист відділу трудового навчання й технологій КНЗ КОР «КОІПОПК». Тема майстер-класу вибрана не випадково. Це доступний і легко …
![]() |

Перейти на: https://kristti.com.ua/rozpochav-robotu-oblasnyj-majster-klas-dlya-vchyteliv-trudovogo-navchannya-ta-kerivnykiv-gurtkiv-z-temy-tehnologiya-karbuvannya-metalu/
Жов 28 2021
Досвід та перспективи компетентнісної суспільствознавчої освіти
27-28 жовтня стартував челендж передового педагогічного досвіду вчителів суспільствознавчих предметів. До нього активно долучилися педагоги Київщини – всього 75 осіб. Хто вирішив поглибити знання з компетентнісного підходу до навчання історії – став учасником обласного майстер-класу Колесник Інни Олександрівни, учительки історії, правознавства, громадянської освіти Кучаківської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені гетьмана Івана Сулими з теми «Компетентнісний підхід …
Перейти на: https://kristti.com.ua/dosvid-ta-perspektyvy-kompetentnisnoyi-suspilstvoznavchoyi-osvity/
Жов 28 2021
Сучасні підходи до реалізації концептуальних засад Нової української школи через упровадження МПТ «ПіснеЗнайка»
28 жовтня у Білоцерківській загальноосвітній школі №5 у режимі онлайн для вчителів початкових класів було проведено перше заняття майстер-класу з теми «Сучасні підходи до реалізації концептуальних засад Нової української школи через упровадження МПТ «ПіснеЗнайка». Керівник майстер-класу – вчитель початкових класів Грозна Ніна Дмитрівна, координатор – Дишлева Ірина Миколаївна, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР …
Перейти на: https://kristti.com.ua/suchasni-pidhody-do-realizatsiyi-kontseptualnyh-zasad-novoyi-ukrayinskoyi-shkoly-cherez-uprovadzhennya-mpt-pisneznajka/
Жов 28 2021
Реалізація STEM-проєктів на заняттях дисциплін природничо-математичного циклу
28 жовтня у Мигалківському НВО «ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок» відбулося перше заняття обласної педагогічної студії під керівництвом фахового учителя математики, географії та природознавства, учителя-методиста Тетяни Миколаївни Шевченко з теми «Реалізація STEM-проєктів на заняттях дисциплін природничо-математичного циклу». У ході першої частини заняття науково-методичного лекторію «STEM-освіта в сучасному освітньому процесі» керівницею обласного профоб’єднання було розкрито …
Перейти на: https://kristti.com.ua/realizatsiya-stem-proyektiv-na-zanyattyah-dystsyplin-pryrodnycho-matematychnogo-tsyklu/
Жов 28 2021
Партнерська зустріч педагогів Київщини з науковцями Інституту педагогіки НАПН України
Партнерські зустрічі допомагають обмінюватися досвідом з колегами, дискутувати щодо наявних проблем та майбутніх тенденцій. Так, сьогодні у Шкарівському опорному ліцеї-гімназії відбулася партнерська зустріч «Співпраця закладів освіти Київської області з Інститутом педагогіки: історія, здобутки, перспективи». Захід проходив у змішаному режимі. З вітальним словом до учасників звернулася Тетяна Назаренко, завідуюча відділом географії, доктор географічних наук, професор. …
Перейти на: https://kristti.com.ua/partnerska-zustrich-pedagogiv-kyyivshhyny-z-naukovtsyamy-instytutu-pedagogiky-napn-ukrayiny/
Жов 28 2021
Навчання з написання проєктів для одержання грантів
Комп’ютерний клас для школи, освітлення території, стажування педагогів, облаштування харчового блоку, нова спортивна зала чи зйомки відеоролику про освіту регіону… все це можна втілити в життя завдяки грантам. 28 жовтня розпочав свою роботу тренінг для директорів та педагогічних працівників закладів обласної комунальної власності, фахівців центрів соціально-педагогічної реабілітації, працівників служб у справах дітей та сім’ї Київської …
Перейти на: https://kristti.com.ua/navchannya-z-napysannya-proyektiv-dlya-oderzhannya-grantiv/
Жов 28 2021
Розпочала роботу обласна педагогічна студія з теми «Виготовлення намиста з текстилю та натурального каміння»
Для вчителів трудового навчання, початкового навчання, керівників гуртків художньо-естетичного напряму 27 жовтня розпочала свою роботу обласна педагогічна студія «Виготовлення намиста з текстилю та натурального каміння». Керівник студії – Алла Дудка, вчитель трудового навчання Білоцерківської спеціалізованої природничо-математичної школи І-ІІІ ступенів № 16 ім. М. О. Кириленка Білоцерківської міської ради Київської області. Під час заходу пані Алла …
Перейти на: https://kristti.com.ua/rozpochala-robotu-oblasna-pedagogichna-studiya-z-temy-vygotovlennya-namysta-z-tekstylyu-ta-naturalnogo-kaminnya/
Жов 27 2021
Моделювання процесів. Розширене застосування засобів табличного процесора
Відбулося перше заняття обласного майстер-класу для вчителів інформатики «Моделювання процесів. Розширене застосування засобів табличного процесора» в режимі онлайн. Керівник майстер-класу – Оксана Журибеда, учитель інформатики, фізики та астрономії Білоцерківської СШ І-ІІІ ст. №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій Білоцерківської міської ради Київської області. Під час заняття педагоги розглянули такі питання: Користувацькі формати. Умовне форматування за допомогою …
Перейти на: https://kristti.com.ua/modelyuvannya-protsesiv-rozshyrene-zastosuvannya-zasobiv-tablychnogo-protsesora/
Жов 27 2021
Практичні аспекти сучасних уроків математики та інформатики
27 жовтня в режимі онлайн відбулося перше засідання обласної педагогічної студії для вчителів інформатики «Практичні аспекти сучасних уроків математики та інформатики» керівниками якого є Ірина Оксентюк, учитель математики та інформатики Васильківського академічного ліцею «Успіх» та Катерина Хворост, учитель математики та інформатики Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7. На початку зустрічі автори запропонували учасникам створити колективний …
Перейти на: https://kristti.com.ua/praktychni-aspekty-suchasnyh-urokiv-matematyky-ta-informatyky/
Жов 27 2021
Використання інтернет-інструментів на уроках англійської мови
Одна з основних проблем сучасної дидактики полягає у виборі оптимального співвідношення найкращих традицій чинної освітньої системи, інструментарію інформаційно-комунікаційних технологій, сучасних педагогічних інновацій та тенденцій. Ефективному вирішенню цієї проблеми може сприяти впровадження в освітній процес сучасних інтерактивних засобів навчання. З одного боку, їх використання дає змогу ефективніше реалізувати ідеї змішаного навчання («blended learning»), як одного з …
Перейти на: https://kristti.com.ua/vykorystannya-internet-instrumentiv-na-urokah-anglijskoyi-movy/