20 лютого 2025 року у режимі онлайн відбулося друге заняття обласної освітньої майстерні для практичних психологів, координатором якої є Гаркавенко Юлія, методист регіонального STEАM-центру–стартап «Інкубатор», викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів». Захід було присвячено цікавій та актуальній темі «Графологія. Діагностика та корекція».
Освітню майстерню провела Коваль Діна, практичний психолог Глевахівського академічного ліцею Глевахівської селищної ради Фастівського району Київської області.
Учасники заходу отримали унікальну можливість підвищити свій методичний і практичний рівень професійної компетентності у сфері графології, розглянувши її як допоміжний діагностичний інструмент у роботі психолога. Під час заходу вони ознайомилися з техніками аналізу почерку, що дозволяють оцінити емоційний і психічний стан дітей. Практичні аспекти графології допомогли не лише глибше зрозуміти цей метод, а й освоїти базові навички графологічного аналізу.
Окрема увага була приділена питанням діагностики дислексії та дисграфії за почерком: графологічний аналіз дозволяє виявляти ці порушення на ранніх етапах, що дає змогу педагогам і психологам своєчасно надати необхідну корекційну підтримку. Також була розглянута можливість виявлення ознак булінгу та домашнього насильства за почерком учнів. Це відкриває додаткові можливості для глибшого аналізу психологічного стану дитини й залучення фахівців для надання необхідної допомоги.
Отримані знання допоможуть психологам більш ефективно аналізувати особистісні риси клієнтів, виявляти творчі та лідерські здібності дітей, а також застосовувати графологію як інструмент для корекції поведінки й покращення психоемоційного стану. Це сприятиме не лише глибшому розумінню особистості, а й підвищенню ефективності роботи з клієнтами у сферах психологічного консультування, освіти та соціальної підтримки.