Фахівці регіонального STEАM-центру – стартап «Інкубатор» у співпраці з експертами ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти інституту 26 листопада провели в онлайн-форматі професійний діалог «Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи» для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, які застосовують STEM-підходи у професійній діяльності, та асистентів учителів закладів загальної середньої освіти.
Спікери й учасники заходу обговорили актуальні питання впровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище НУШ, зокрема організації інклюзивного навчання у Новій українській школі, адаптованого освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами, використання арт-терапії через STEAM, застосування сервісів штучного інтелекту, а також залучення дітей з особливими освітніми потребами до конструювання та проєктної діяльності.
Захід слугував платформою для обміну досвідом між освітянами, сприяв поширенню інноваційних підходів навчання та розвитку інклюзивної та STEM освіти. Учасники зустрічі отримали цінні практичні рекомендації, мотивувальні кейси та нові ідеї для впровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище НУШ. Завдяки таким комунікаційним майданчикам формується спільнота педагогів, які готові до викликів сучасної освіти та створення рівних можливостей для здобувачів освіти.