22 квітня 2021 року в режимі Zoom-конференції відбулося заключне заняття обласного майстер-класу Бортник Ніни Іванівни, учителя основ здоров’я, практичного психолога ОНЗ «Щасливський навчально-виховний комплекс «ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Пристоличної сільської ради, із теми «Формування психічної й соціальної складових здоров’я на уроках основ здоров’я у 5-9 класах та в позаурочний час».
У роботі майстер-класу взяли участь 22 учителі основ здоров’я Київської області та завідувач відділу хімії, біології, екології та основ здоров’я КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» Матущенко Тетяна Антонівна.
Ніна Іванівна Бортник зосередила увагу присутніх на важливості створення психологічного комфорту на уроці як однієї з головних умов розв’язання завдання – навчити дитину успішно вчитися. Зупинилася на можливостях і особливостях проведення вправ на зняття емоційного напруження, психологічної саморегуляції, а також на формувальне оцінювання та рефлексію.
Педагоги отримали позитивні враження від віртуального уроку в 6 класі з теми «Засоби комунікації. Навички спілкування», який презентувала Рябоконь Валентина Павлівна, учитель основ здоров’я опорного навчального закладу «Вороньківський навчально-виховний комплекс «ліцей-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок» Вороньківського ОТГ.
Бобко Людмила Михайлівна, учитель основ здоров’я Комунального закладу Гоголівського навчально-виховного об’єднання Великодимерського ОТГ, поділилася власними оригінальними підходами у формуванні психосоціальних компетентностей на уроках основ здоров’я та презентувала урок із теми «Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфлікту».
Фудар Наталія Ігорівна, учитель основ здоров’я Селичівського навчально-виховного комлексу загальноосвітня школа I-II ступенів – дитячий садок Баришівського ОТГ, поділилася досвідом застосування інтерактивних вправ у формуванні психічної й соціальної складових здоров’я на уроках основ здоров’я.
Усі учасники долучилися до активного обговорення можливостей зробити процес формування психосоціальних компетентностей більш цікавим та ефективним.
По завершенню роботи обласного майстер-класу відбулася рефлексія учасників: обговорення та обмін думками щодо творчого використання авторського досвіду Бортник Н.І. в практиці моделювання сучасних традиційних та дистанційних уроків.
Педагоги висловили щиру подяку організаторам за цікавий, змістовний, позитивний і креативний обласний майстер-клас.