15 травня 2020 року в онлайн режимі відбулося третє підсумкове засідання обласної педагогічної студії «Козацько-лицарське виховання дітей дошкільного віку. Дитяча національно-патріотична гра «Соколята» («ДЖУРА»)» (для педагогічних працівників ЗДО).
У роботі zoom-конференції обласної педстудії взяли участь:
Автори: педагогічні працівники ЗДО № 10 «Малятко» м.Фастова – Наталія Олексіївна Бадзюк, директорка та Альона Миколаївна Тихоненко, методист;
представник управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради – Марія Миколаївна Короленко, начальник відділу по роботі з дошкільними та позашкільними закладами освіти;
координатор обласної педстудії – Ольга Петрівна Педько, старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;
слухачі – педагогічні працівники (вихователі, директори, вихователі-методисти) закладів дошкільної освіти Київської області;
педагогічні працівники ЗДО № 10 «Малятко» м. Фастова.
Зустріч розпочалася із привітання Бадзюк Наталії Олексіївни та презентації «Узагальнення результатів роботи обласної педагогічної студії з національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку».
Тихоненко Альона Миколаївна запропонувала до перегляду відео-звіт про роботу з козацько-лицарського виховання в родинах на час карантину.
Стрельбіцька Раїса Василівна, музичний керівник та Мандзяк Яніна Миколаївна, вихователь ЗДО «Малятко», презентували узагальнені матеріали виконаних слухачами домашніх завдань «Козацтво Київщини» та методичні рекомендації щодо організації й проведення гри «Джура» з дітьми дошкільного віку.
Педько Ольга Петрівна повідомила усім присутнім про стан узагальнення матеріалів вихідного діагностування слухачами обласної педагогічної студії та поданих творчих звітів.
На завершення відбувся методичний діалог учасників: обговорення презентацій, відео записів, обмін досвідом, враженнями та підведення підсумків роботи педстудії. Лунали слова подяки слухачів за високий рівень організації та змістове наповнення роботи авторами.