16 квітня 2020 року завершено роботу обласної педагогічної студії для вихователів логопедичних груп, вчителів-логопедів, вихователів-методистів, асистентів вихователя, практичних психологів під керівництвом Толстолєсової Зої Василівни, вчителя-логопеда дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 5 «Капітошка» Бучанської міської ради Київської області з теми «Корекційна робота з дітьми із загальним недорозвитком мовлення засобами інноваційних технологій», координатор педстудії – Слободяник Галина Іванівна, методист центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
У ході третього, заключного заняття, яке відбулося у режимі online, учасники педагогічної студії обговорили питання розвитку навичок спілкування дітей із загальним недорозвиненням мовлення засобами інноваційних технологій та використання коректурних таблиць як одного із таких методів у роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення. До уваги учасників також було представлено презентацію авторських ігор «Правдива нісенітниця», «Морське дно», «Гуси-лебеді» (Комінко А.В., практичний психолог, Пастух А.С., вихователь, Трухачова В.Г., вихователь). Під час етапу обговорення «Я цю гру застосую в роботі» учасники висловили думки про цінність та дієвість отриманих матеріалів у практичному використанні.
Приємно здивував і виявився дуже цікавим момент творчого звіту учасників про роботу в педагогічній студії, який було проведено у формі обміну досвідом роботи та напрацюваннями з даної теми – усі учасники отримали підбірку авторських ігор та вправ, які можна успішно використовувати у щоденній роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення.
Під час підбиття підсумків роботи обласної педагогічної студії керівник та координатор зазначили важливість комплексного корекційно-розвивального впливу на комунікативно-мовленнєвий розвиток у процесі становлення особистості та індивідуальності дитини задля досягнення єдиної мети – створення умов для відповідного безперешкодного успішного навчання та розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
Організатори та учасники студії обмінялися побажаннями успішної роботи, творчої наснаги, нових відкриттів та досягнень, сповненості сил, енергії, оптимізму та здійснення всіх професійних і особистих задумів.