Відповідно до плану роботи Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» на базі Кагарлицької ЗОШ І-ІІІ ст. №2 ім. В.П. Дашенка працювала обласна педагогічна студія «Технології роботи асистента вчителя» для учителів та асистентів учителів закладів освіти з інклюзивним навчанням (керівники педстудії: Мартиненко Людмила Андріївна, учитель початкових класів Кагарлицької ЗОШ І-ІІІст. №2 ім. В.П. Дашенка та Дробязко Людмила Анатоліївна, асистент учителя Кагарлицької ЗОШ І-ІІІст. №2 ім. В.П. Дашенка; координатор педстудії – Дерій Олена Василівна, методист центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»).
07 травня 2020 року на платформі ZOOM було проведено третє, заключне заняття обласної педагогічної студії, під час якого було розглянуто питання теоретичних основ арт-терапії, змісту і значення індивідуальних та групових занять з даного напрямку, надано структуру проведення арт-терапевтичного заняття з дітьми з особливими освітніми потребами та визначено переваги арт-терапії у порівнянні з іншими формами роботи.
Учасники обласної педагогічної студії опановували форми спільного викладання, розглядали діяльність учителя та асистента учителя з погляду командного підходу до організації освітнього процесу, виробили алгоритм створення інклюзивного середовища з урахуванням принципів універсального дизайну та розумного пристосування. Під час практичних вправ педагоги навчилися визначати спільні дії та функціональні обов’язки кожного учасника освітнього процесу в контексті уроку в класі з інклюзивним навчанням.
Заняття було цікавим, захоплюючим і завершилося щирими словами вдячності організаторам та учасникам.
До роботи педагогічної студії долучилися 70 учасників.