КОІПОПК


Кві 05 2023

Print this Запис

Завершила роботу обласна педагогічна студія «Формування соціальних і громадянських компетентностей засобами театрального мистецтва»

«Увесь світ – театр, а ми в ньому актори» – тема третього заняття педстудії «Формування соціальних і громадянських компетентностей засобами театрального мистецтва», яке проведено 4 квітня 2023 року.  Ця назва не випадкова, адже протягом усього часу інтерактивного спілкування учасники педстудії мали можливість поглибити своє розуміння використання методу рольової гри під час занять з учнями та оцінити переваги.

Керівники педстудії Вікторія Івахненко  та Любов Ратушна розпочали зустріч мотиваційно-інтеграційною вправою «Бінго», сфокусували увагу учасників на необхідності позитивного емоційного сприйняття цікавої і важливої інформації.

У процесі роботи керівники педстудії активно ділилися своїм досвідом використання рольової гри як засобу формування компетентностей учнів. За їхніми переконанням, рольова гра якнайкраще сприяє розвитку мови і мислення учнів, збагачує їхній словниковий запас, поліпшує рівень самооцінки кожного, породжує прагнення мати якісний результат. Пані Вікторія зауважила про основи акторської майстерності та розвиток творчої особистості учня в процесі діяльності шкільного гуртка та продемонструвала відеоматеріали на яких юні театрали створюють переспіви, змінюють життєві обставини героїв, працюють над створенням сценарію вистави, готують декорації, костюми та втілюють режисерський задум на сцені.

Під час заняття учасникам запропоновано поміркувати за
«6 капелюхами» про використання рольової гри на уроках, а саме: що таке рольова гра, чим відрізняються рольова гра від симуляційної, які переваги саме рольової гри, що позитивного та які ризики та недоліки у використанні такої форми навчання, які проблеми та труднощі можуть виникнути, які є застереження, як можна застосовувати ігровий формат на різних уроках в освітньому закладі. Інтерактивна вправа «Колесо життя» дала можливість учасницям цілісно, звернути увагу на різні сфери життя та визначити, які сфери потребують більшої уваги і яким чином можна досягти в них результатів.

На завершення учасниці залишили свої відгуки про роботу педстудії та сформулювали план дій щодо професійного вдосконалення вчителя з використання рольової гри. Адже для того, щоб навчати інших, потрібно знати більше, ніж інші.