Завершила роботу обласна педагогічна студія «Читацька грамотність: використання сучасних підходів, технологій, методів та інструментів задля формування та розвитку наскрізних навичок здобувачів освіти 5-9 класів» для вчителів української мови і літератури, зарубіжної літератури. Керівники; Труфен Тетяна Володимирівна, заступник директора, учитель української мови та літератури Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району та Калениченко Олена Василівна, учитель зарубіжної літератури Боярського академічного ліцею «Престиж» Боярської міської ради.
Третє, заключне, заняття обласної педагогічної студії з теми «Використання онлайн-платформ та ресурсів для створення інтерактивних завдань з читання. Використання електронних бібліотек та онлайн-ресурсів для розширення читацького досвіду. Оцінювання читацьких досягнень за допомогою цифрових інструментів» відбулося в режимі online. Координатор і модератор заходу Наталія Химера, методист відділу загальної середньої освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
Упродовж трьох занять учителі української мови і літератури, зарубіжної літератури спільно шукали ефективні шляхи розвитку читацьких компетентностей у здобувачів освіти. Зустрічі мали практико орієнтований характер: учасники аналізували, ділилися досвідом, створювали власні освітні продукти, тестували вправи й інструменти, які допомагають учнівству не лише читати, а й розуміти, інтерпретувати й осмислювати інформацію. Зустрічі проходили в атмосфері партнерства, взаємодії та самореалізації, що надихало на нові ідеї та створення цікавих продуктів для використання на уроках.
У занятті взяла участь Ковальчук Яна Вікторівна, учителька української мови і літератури, зарубіжної літератури Дружнянської гімназії Бородянської селищної ради, модераторка Profi-гіда, яка поділилася своїми практичними напрацюваннями, що стали корисним доповненням роботи студії. Учасники працювали з ресурсами для створення інтерактивних завдань, плакатів, коміксів, навчальних ігор, а також вивчали можливості електронних бібліотек та сервісів для оцінювання читацьких умінь.
Педагогічна студія стала майданчиком для обміну досвідом та нових ідей. Її результати – не лише в теорії, а й у практичних рішеннях, які вчителі можуть застосовувати на своїх уроках. Дякуємо всім, хто долучився до спільної роботи, за активність, відкритість до нових ідей та професіоналізм.