КОІПОПК

Гру 12 2018

Print this Запис

Завершено роботу триденного семінару-тренінгу для пілотних закладів освіти щодо апробації Рамки безперервного професійного розвитку учителів

12 грудня 2018 року завершився триденний семінар-тренінг для методистів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти (Київська, Черкаська, Одеська, Чернівецька області), директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти, учителів англійської мови, які є учасниками апробації Рамки безперервного професійного розвитку учителів. Захід організовано та проведено Британською Радою в Україні за підтримки Міністерства освіти і науки України. Представники пілотних закладів освіти  Київської області, які взяли участь у семінарі-тренінгу: Ярослава Кушнір, методист відділу міжнародних зв’язків Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», регіональний координатор проекту;

Наталія Неруш, директор, Валентина Білокриницька, заступник директора, Олена Петрова, учитель англійської мови Хотівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія» Києво-Святошинської районної державної адміністрації; Ніна Тарасюк, заступник директора, Наталія Поліщук, Лариса Дудко – учителі англійської мови Білоцерківської природничо-математичної школи І-ІІІ ступенів ім. М. О. Кириленка №16 Білоцерківської міської ради; Сергій Редько, директор, Людмила Думенко, заступник директора, Кукшин Лариса, Марія Зарічняк – учителі англійської мови Броварської спеціалізованої школи ступенів № 5 ім. Василя Стуса Броварської міської ради.

В ході роботи семінару-тренінгу учасники здійснили рефлексію щодо результативності апробації Рамки безперервного професійного розвитку вчителів у пілотних закладах освіти, обговорили виклики та труднощі апробації Рамки. Також було складено план дій щодо подальшої апробації Рамки: інформаційно-організаційний супровід та загальна координація  процесу системної апробації Рамки; компетентнісно-орієнтоване наставництво та моніторинг діяльності вчителів, які беруть участь у апробації; організація та проведення заходів щодо апробації Рамки у Київській області.

Відгуки учасників:

Сергій Редько, директор: «Порівняно з діючим Положенням про атестацію дуже добре, що в дескрипторах кваліфікаційних категорій чітко розписані вимоги до знань і умінь педагогів. Це дає можливість краще зробити самоаналіз і визначити власні професійні потреби для планування та здійснення самоосвітньої діяльності»; Людмила Думенко, заступник директора з навчально-методичної роботи:

«Використовуючи Рамку, адміністрація закладу зможе більш розширено здійснити моніторинг професійної діяльності вчителів, створити ситуацію успіху їхнього професійного розвитку, надати кваліфіковані поради та рекомендації вчителям щодо розробки, реалізації та удосконалення програми власного професійного розвитку, аналізуючи разом з учителями їх професійні уміння у різних сферах діяльності». Марія Зарічняк, Лариса Кукшин, учителі: «Здійснюючи рефлексію власної професійної діяльності, використовуючи Рамку, учитель зможе реально оцінити свої можливості підтвердити та отримати відповідну кваліфікаційну категорію. Для адміністрації закладу це забезпечить відкритість та прозорість здійснення процедури атестації, що вимагає концепція Нової української школи».

34 особи  отримали сертифікати про участь у семінарі.

 

Перейти на: https://kristti.com.ua/zaversheno-robotu-trydennogo-seminaru-treningu-dlya-pilotnyh-zakladiv-osvity-shhodo-aprobatsiyi-ramky-bezperervnogo-profesijnogo-rozvytku-uchyteliv/