28 жовтня 2020 року на базі Лучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбулося І онлайн-заняття обласного майстер-класу вчителя зарубіжної літератури Вегерінської Світлани Яківни з теми «Використання інтернет-ресурсів у процесі розвитку творчої особистості учня на уроках зарубіжної літератури та в позаурочний час» для вчителів зарубіжної літератури Київської області.
У заході взяла участь Химера Наталія Володимирівна, методист відділу української мови та літератури, зарубіжної літератури КНЗ КОР «КОІПОПК», координатор майстер-класу.
Тема першого заняття обласного майстер-класу – «Важливість виховання творчої особистості учня на уроках зарубіжної літератури».
Заняття відкрила координатор майстер-класу Химера Н.В., яка окреслила мету та завдання заходу.
На першому етапі заняття було зареєстровано учасників в Гугл класі, проведено вхідне діагностування та вправа «Будьмо знайомі», під час якої кожен із учасників презентував свої особистісні та професійні якості й окреслив завдання, які він ставить перед собою, беручи участь у роботі майстер-класу.
У ході зустрічі координатор Н.В.Химера та автор С.Я. Вегерінська акцентували увагу присутніх на тому, що в умовах сучасних освітніх реалій надзвичайно актуальним є використання інтернет-ресурсів у процесі розвитку творчої особистості учня на уроках зарубіжної літератури та в позаурочний час. Найважливішим засобом розвитку особистості, її життєвої компетентності, є діяльність: навчити і виховати можна лише в дії. Урок зарубіжної літератури та позаурочна робота – це співтворчість вчителя й учня, діяльність яких ґрунтується на взаємодії й діалозі, що забезпечує найбільшу сприйнятливість і відкритість впливу один на одного.
Під час заняття учасники ознайомилися з пам’ятками створення буктрейлерів, проаналізували їх різновиди, побачили основні прийоми роботи над створенням буктрейлерів у програмі Movavi Slideshow Maker.
Вправа «Коло думок» допомогла зрозуміти, чи виправдалися очікування присутніх.
Учасники отримали завдання із поясненням і коментарем автора майстер-класу, виконання якого вони презентуватиме на наступному занятті.
У ході роботи майстер-класу панувала атмосфера творчості, доброзичливості, креативності та продукування нових ідей.