Урок у сучасній школі. Яким він повинен бути? Нинішнє століття – це інформаційне століття. У сучасних умовах використання комп’ютерних технологій вносить зміни у викладання традиційних навчальних предметів. Пояснення матеріалу з використанням інтерактивної дошки дозволяє зробити уроки яскравіше, інформативніше і цікавіше. Дії, що відбуваються на дошці, буквально заворожують малюків. Інтерактивна дошка дозволяє прискорити темп уроку і залучити до нього весь клас.
17 листопада в режимі онлайн відбулося перше заняття обласного майстер-класу з теми «Використання SMART технологій як однієї з сучасних форм візуалізації навчального матеріалу в освітньому процесі».
На початку заняття Жанна Вихрестенко, координатор обласного майстер-класу, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР «КОІПОПК, провела анкетування та у своєму виступі зазначила, що грамотне застосування інформаційних технологій в навчальному процесі початкової школи сприяє розвитку в учнів теоретичного мислення, сприйняття, підвищує мотивацію навчання і стимулює пізнавальний інтерес учнів.
Керівник обласного майстер-класу Світлана Рогульчик – учитель опорного закладу освіти «Яготинський навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2» Бориспільського району, презентувала свій досвід використання SMART технологій.
На першому занятті були розглянуті питання:
- ознайомлення з поняттям Smart технологій в глобальному розумінні, концепцією Smart-освіти, використанням SMART технологій в освітньому процесі;
- огляд онлайн-програм, які можна використовувати в роботі вчителя початкової школи для роботи з інтерактивною дошкою.
По завершенню заняття учасники майстер класу отримали домашнє завдання, подякували організаторам за проведення заходу. А пані Світлана підсумувала: «Як кажуть діти, інтерактивна дошка – це супер! Навчальний процес проходить досить легко, цікаво і весело. Дітям подобається працювати на уроці, їм легко і цікаво – це головне».