КОІПОПК

Січ 12 2022

Print this Запис

Використання нейропсихологічного інструментарію з дітьми, які мають порушення мовлення

11 січня у змішаному режимі відбулося друге заняття обласного майстер-класу Олександрової Людмили Віталіївни, вчителя-логопеда вищої категорії, вчителя-методиста Софіївсько-Борщагівського НВК, керівника міжшкільного методичного об’єднання вчителів-логопедів Борщагівської сільської ради Бучанського району, з теми «Нейропсихологічний та сенсорно-інтегративний підходи в корекційній роботі вчителя-логопеда».

Координує захід Слободяник Галина Іванівна, методист центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Тема другого заняття майстер-класу – «Використання нейропсихологічного інструментарію з дітьми, які мають порушення мовлення».

Під час заходу вчителі-логопеди:

  • дізналися історію виникнення нейропсихології як науки, що вона вивчає та як можна використати знання з нейропсихології в своїй корекційній роботі;
  • ознайомилися із закономірністю розвитку нервової системи та її функцій за Л.С. Виготським і О.Р. Лурія;
  • розглянули принципи міжпівкульної асиметрії та їхньої взаємодії, рівні мозкової організації мовлення, універсальний алгоритм оволодіння мовленням за Т.Г. Візель, етапи формування мовлення в процесі онтогенетичного розвитку дитини, обговорили важливість процесу мієлінізації для дитячого розвитку.

На занятті була представлена нейрологопедична класифікація порушень мовлення, бліц-діагностика його порушень та нейрокорекція мовленнєвих порушень.