Гра багатогранна, вона розвиває, виховує, розважає, соціалізує. Але історично одна з головних її задач — навчання.
24 січня 2022 року відбулося друге заняття обласного майстер-класу “Використання ігрових технологій у початковій школі” на базі Бориспільського академічного ліцею ім. Анатолія Федорчука.
Керівники майстер-класу Шевченко Наталія Іванівна, учитель початкових класів Бориспільського академічного ліцею, та Лавреха Тетяна Григорівна, учитель початкових класів Княжицької ЗОШ І-ІІІ ступенів гостинно зустріли учасників заходу.
Координатор майстер-класу – Жанна Володимирівна Вихрестенко, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» виступила з вітальним словом та налаштувала колег на цікаву роботу.
На початку заняття Наталія Іванівна запропонувала вправи на формування позитивного мислення, розвиток комунікативної креативності, зміцнення групової єдності, що налаштувало педагогів на плідну співпрацю. На практичному занятті з використання цеглинок ЛЕГО учасники дізналися різні варіанти застосування цеглинок на заняттях у початковій школі.
Вдалим продовженням стало розкриття теми “Використання QR-кодів в початковій школі”. Тетяна Григорівна, не тільки, навчила створювати QR-коди, а й показала, як практично їх можна використати на різних заняттях. Всі із задоволенням працювали, креативно підходили до виконання завдань. Кожен учасник заходу збагатив свій практичний досвід, зарядився позитивом та новим досвідом.