Розширення інформаційних і комунікаційних технологій в освіті, пошук нових форматів навчання, які забезпечать високу якість освіти, – вимога часу. Саме ці питання були в центрі уваги учасників всеукраїнського психолого-педагогічного консиліуму «Забезпечення якісної освіти в нових реаліях: дистанційне та змішане навчання», який організовано і проведено на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» в співпраці з Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» та ТОВ «Центр освіти «Оптіма».
Захід проходив у змішаному форматі для освітянської спільноти країни: наукових, науково-педагогічних, керівних та педагогічних кадрів.
Керівники ТОВ «Центр освіти «Оптіма» презентували досвід роботи з моделювання інтегрованого інформаційно-освітнього середовища для впровадження змішаного формату навчання на засадах державно-приватного партнерства.
Учасники мали можливість долучитися до обговорення однієї з тем крос- кола психолого-педагогічних ідей освітніх викликів:
«Освітні втрати чи уповільнення? Психологічні основи мотивації дітей в умовах війни, нестабільності та стресу». Спікер – Катерина Гольцберг, психолог ТОВ «Центр освіти «Оптіма», президент у Професійній асоціації дитячих аналітичних психологів;
«Зворотній дизайн в освіті. Конструювання уроків для змішаного й дистанційного навчання». Спікер – Ганна Лиса, заступник директора ТОВ «Центр освіти «Оптіма»;
«Скарбничка практичних родзинок». Спікер – Ганна Зарицька, заступник директора спеціалізованої школи ІІІ ст. міста Києва № 85.
Якість освіти – це вмотивований творчий вчитель і правильно підібраний інструментарій.