КОІПОПК

Чер 14 2019

Print this Запис

Всеукраїнська онлайн-конференція «Проектування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагога»

13  червня 2019 року комунальним навчальним закладом КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» спільно з Товариством з обмеженою відповідальністю «Всеосвіта» була проведена Всеукраїнська онлайн-конференція «Проектування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагога».

Захід організовано за підтримки Міністерства освіти і науки України, Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», Інституту педагогіки НАПН України, Центрального інституту післядипломної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України,  Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти.

Мета онлайн-конференції: проаналізувати особливості професійного розвитку і способи підтримки педагога в системі підвищення кваліфікації; закцентувати увагу на особливостях упровадження інноваційної технології професійного розвитку педагога.

Учасниками відеозапису заходу стали науково-педагогічні та педагогічні працівники КНЗ КОР «КОІПОПК», представники ТОВ «Всеосвіта», методичних служб регіону, педагоги Київської області. У режимі он-лайн через сайт та ютуб-канал ТОВ «Всеосвіта» долучились близько 2 тис. освітян.

З вітальним словом до учасників конференції звернулась Наталія Миколаївна Бендерець, в.о. ректора КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»

 

Були зроблені доповіді:

Альтернативні моделі професійного розвитку педагогів

Просіна Ольга Володимирівнадоцент кафедри філософії і освіти дорослих Центрального інституту післядипломної освіти Державного вищого на­вчального закладу «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат педагогічних наук, член групи авторів Державного стандарту початкової та загальної середньої освіти.

Організаційна модель безперервного розвитку вчителя в системі післядипломної освіти

Бачинська Євгенія Миколаївнапроректор Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», кандидат педагогічних наук, доцент.

Механізми стимулювання професійного розвитку вчителя

Часнікова Олена Володимирівнастарший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, автор-розробник навчальних курсів, посібників з економічної освіти для дітей і дорослих.

Сертифікаційний захід як сучасна форма підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Довгань Андрій Івановичзавідувач кафедри природничо-математичної освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», кандидат географічних наук, доцент

 Формальна, неформальна та інформальна освіта: що вибрати педагогу та як поєднати?

Баженова Світлана Володимирівна, заступник директора з навчально-методичної роботи ТОВ «Всеосвіта».

Співпраця районного методичного центру з онлайн-платформою «Всеосвіта»

Лахтадир Лариса Іванівна, завідувачка районного методичного центру відділу освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації.

Особливості використання онлайн-платформи «Всеосвіта» для професійного розвитку педагога

Омельчук Наталя Михайлівнавчитель початкових класів Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Білоцерківської міської ради Київської області, вчитель-методист.

 Далі відбулась панельна дискусія з теми: «Умови ефективного функціонування системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників у рамках освітнього партнерства». Спікери дали відповіді на запитання у чаті.

Режим доступу до матеріалів конференції для тих, хто не був зареєстрований: https://www.youtube.com/watch?v=clVY-a_QYaI&t=465s (дата звернення: 14.06.2019)

 

Перейти на: https://kristti.com.ua/vseukrayinska-onlajn-konferentsiya-proektuvannya-indyvidualnoyi-osvitnoyi-trayektoriyi-profesijnogo-rozvytku-pedagoga/