13 червня 2019 року комунальним навчальним закладом КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» спільно з Товариством з обмеженою відповідальністю «Всеосвіта» була проведена Всеукраїнська онлайн-конференція «Проектування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагога».
Захід організовано за підтримки Міністерства освіти і науки України, Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», Інституту педагогіки НАПН України, Центрального інституту післядипломної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти.
Мета онлайн-конференції: проаналізувати особливості професійного розвитку і способи підтримки педагога в системі підвищення кваліфікації; закцентувати увагу на особливостях упровадження інноваційної технології професійного розвитку педагога.
Учасниками відеозапису заходу стали науково-педагогічні та педагогічні працівники КНЗ КОР «КОІПОПК», представники ТОВ «Всеосвіта», методичних служб регіону, педагоги Київської області. У режимі он-лайн через сайт та ютуб-канал ТОВ «Всеосвіта» долучились близько 2 тис. освітян.
З вітальним словом до учасників конференції звернулась Наталія Миколаївна Бендерець, в.о. ректора КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»
Були зроблені доповіді:
![]() |
Альтернативні моделі професійного розвитку педагогів
Просіна Ольга Володимирівна, доцент кафедри філософії і освіти дорослих Центрального інституту післядипломної освіти Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат педагогічних наук, член групи авторів Державного стандарту початкової та загальної середньої освіти. |
![]() |
Організаційна модель безперервного розвитку вчителя в системі післядипломної освіти
Бачинська Євгенія Миколаївна, проректор Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», кандидат педагогічних наук, доцент. |
![]() |
Механізми стимулювання професійного розвитку вчителя
Часнікова Олена Володимирівна, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, автор-розробник навчальних курсів, посібників з економічної освіти для дітей і дорослих. |
![]() |
Сертифікаційний захід як сучасна форма підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Довгань Андрій Іванович, завідувач кафедри природничо-математичної освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», кандидат географічних наук, доцент |
![]() |
Формальна, неформальна та інформальна освіта: що вибрати педагогу та як поєднати?
Баженова Світлана Володимирівна, заступник директора з навчально-методичної роботи ТОВ «Всеосвіта». |
![]() |
Співпраця районного методичного центру з онлайн-платформою «Всеосвіта»
Лахтадир Лариса Іванівна, завідувачка районного методичного центру відділу освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації. |
![]() |
Особливості використання онлайн-платформи «Всеосвіта» для професійного розвитку педагога
Омельчук Наталя Михайлівна, вчитель початкових класів Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Білоцерківської міської ради Київської області, вчитель-методист. |
Далі відбулась панельна дискусія з теми: «Умови ефективного функціонування системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників у рамках освітнього партнерства». Спікери дали відповіді на запитання у чаті.
Режим доступу до матеріалів конференції для тих, хто не був зареєстрований: https://www.youtube.com/watch?v=clVY-a_QYaI&t=465s (дата звернення: 14.06.2019)