Важливий чинник успішності інклюзивного навчання – розуміння педагогами глибинних запитів дітей з особливими освітніми потребами. Тоді можливо забезпечити такі умови піднесення рівня знань, за яких школяр почуватиметься комфортно, а його процес здобування знань буде більш ефективним.
16 квітня на платформі «Google Meet» відбулося третє заключне заняття обласної педагогічної студії з теми «Врахування вікових та особистісних особливостей дитини під час адаптації в освітньому просторі», яке провела практичний психолог ОЗЗСО «Ковалівський ліцей» Ковалівського ОТГ Білоцерківського району Ярієва Тетяна Олександрівна. Темою зустрічі було обрано «Особливості адаптації дітей з ООП».
Учасниками заходу стали 19 педагогічних працівників закладів освіти Київської області.
Тетяна Олександрівна розглянула особливості алгоритму організації адаптаційного періоду дітей з ООП в освітньому закладі. Адже саме доброзичлива, щира, безпечна атмосфера, заснована на повазі та підтримці, є найкращою основою того, щоб сприяти пристосуванню дитини з особливими освітніми потребами до нових умов навчання.
Сподобалися учасникам вправи: «Різні квіти», «Анкета», «Комплімент», підбірка ігор на час перерви – які сприяють формуванню психосоціальних компетентностей у школярів.
По завершенню заняття відбулася рефлексія учасників, обговорення та обмін думками щодо особливостей використання даних методик у форматі дистанційного навчання учнів.
Координатор заходу, Шелест Леся Василівна, методист відділу практичної психології та соціальної роботи КНЗ КОР «КОІПОПК», відзначила, що співпраця була плідною і творчою, а зустріч корисною та результативною. Здобуті нові засоби щодо полегшення адаптації у дітей з особливими освітніми потребами педагоги впроваджуватимуть у життя.
Учасники висловили щиру вдячність організаторам за професійний рівень та високу якість проведення заходу.