КОІПОПК


Лют 20 2025

Print this Запис

Впроваджуємо профільну освіту: реалізуємо допрофільну підготовку

У Новій українській школі будуть виявляти
індивідуальні нахили та здібності кожної дитини
для цілеспрямованого розвитку і профорієнтації

Профільна освіта як один зі складників  Нової української школи не може бути успішною, якщо їй передувала неефективна базова школа. Якість та результативність профільної освіти в значній мірі залежать від своєчасної, продуманої, правильно організованої допрофільної підготовки, що наскрізно має реалізовуватися в освітньому процесі закладів базової середньої освіти.

Саме ця актуальна і важлива тема була запропонована Київським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних кадрів для обговорення на  методологічному семінарі «Впроваджуємо профільну освіту: реалізуємо допрофільну підготовку», який відбувся в режимі онлайн 18 лютого 2025 року.

Ірина Сотніченко, доцент кафедри природничо-математичної освіти та технологій КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», кандидат педагогічних наук, ознайомила учасників з метою, завданнями та напрямами допрофільної підготовки як системи, яка має забезпечити готовність до усвідомленого вибору профілю, успішного навчання за певним профілем і приблизно однаковий стартовий рівень для всіх учнів.

Така діяльність потребує командної роботи. Про співпрацю педагога і психолога у формуванні професійного самовизначення учнів, особливості організації профорієнтаційної роботи в своєму виступі говорила Вікторія Ісаєва, практичний психолог Узинського ліцею “Обдарованість”, координатор психологічної служби в громаді.

А Катерина Хворост, заступник директора з НВР Васильківської гімназії №7, кар’єрний радник Васильківської ТГ, ознайомила з досвідом пілотування та впровадження системи супроводу у виборі професії у межах реалізації Швейцарсько-українського Проєкту DECIDE.

Профільна освіта на часі. Впроваджуємо допрофільну підготовку.