03 квітня 2019 року на базі Опорного загальноосвітнього навчального закладу Кагарлицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Кагарлицької районної державної адміністрації відбулося заключне засідання обласного майстер-класу для учителів англійської мови під керівництвом Тетяни Ткач, Людмили Дяченко, Ольги Поночовної з теми «Особливості викладання англійської мови у початковій школі».
Із вступним словом до учасників заходу звернулась Ярослава Кушнір, координатор обласного майстер-класу, методист відділу міжнародних звя’зків КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», окресливши зміст діяльності завершального етапу майстер-класу.
Керівники майстер-класу Тетяна Ткач, Людмила Дяченко, Ольга Поночовна – учителі Опорного загальноосвітнього навчального закладу Кагарлицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 представили до уваги учасників методики та прийоми організації освітньої діяльності учнів початкової школи в умовах реалізації концепції «Нова українська школа». В ході проведення майстер-класу учителі опрацьовували техніки із актуалізації опорних знань учнів, модуль із планування та структурування занять англійської мови відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Увагу зосередили на моделюванні занять у початковій школі із використанням прийомів «storytelling» та «drama» та інших інтерактивних, групових формах роботи на основі компетентнісного та комунікативного підходів до викладання англійської мови.
В рамках роботи майстер-класу Ярослава Кушнір, майстер-тренер швейцарсько-українського освітнього проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU», провела ворк-шоп з теми «Розвиток громадянської компетентності учнів Нової української школи: цикл початкова освіта», представивши ключові компетентності 21 століття та ознайомила учасників із принципами формування громадянської компетентності учнів початкової школи в контексті реалізації завдань Нової української школи. На завершення ворк-шопу педагоги взяли участь у психолого-педагогічному тренінзі «Що я візьму із собою?».
Заключним етапом заходу стала рефлексія та «feedback», під час якої учасники майстер-класу висловили думки та побажання щодо удосконалення організації роботи майстер-класу в майбутньому. Панувала атмосфера творчості, пошуку й доброзичливості. Педагоги отримали сертифікати про участь у роботі майстер-класу.