КОІПОПК

Січ 23 2019

Print this Запис

Відбувся семінар-практикум «Забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами. Організаційні засади інклюзивного навчання»

23 січня 2019 року центром підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» на базі комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр» відбувся семінар-практикум «Забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами. Організаційні засади інклюзивного навчання»

В заході брали участь:

Алєксєєва Олена Іванівна, проректор КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», кандидат психологічних наук;
Дерій Олена Василівна, методист Центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;
Юрченко Інна Володимирівна, методист відділу управління закладами КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;
Слободяник Галина Іванівна, методист Центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Були розглянуті питання:

  • юридичне забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсного центру; міжвідомча співпраця;
  • співпраця Центру підтримки інклюзивної освіти з ІРЦ Київської області
  • сучасне інтерактивне та розвиваюче обладнання  інклюзивно-ресурсних центрів, ресурсних кімнат та медіатек у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Директори інклюзивно-ресурсних центрів отримали кваліфіковану та вичерпну інформацію щодо організаційних аспектів діяльності ІРЦ, юридичного та правового статусу даних закладів.

Учасники семінару отримали рекомендації щодо реалізації основних функцій інклюзивно-ресурсних центрів, зокрема запровадження прогресивних та якісних підходів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Використання сучасного обладнання ІРЦ дає можливість  підвищувати ефективність розвитку та надання психолого-педагогічної допомоги дітям, які мають порушення зору, слуху, сенсорного, інтелектуального розвитку. Обладнання може використовуватися корекційним педагогом, дефектологом, реабілітологом, практичним психологом та іншими фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів для проведення корекційно-розвиткових занять.

Сучасне облаштування ІРЦ є кроком до створення ефективного освітнього, корекційного, розвиткового середовища для дітей з особливими освітніми потребами.

Перейти на: https://kristti.com.ua/vidbuvsya-seminar-praktykum-zabezpechennya-prava-na-osvitu-ditej-z-osoblyvymy-osvitnimy-potrebamy-organizatsijni-zasady-inklyuzyvnogo-navchannya/