23 січня 2019 року центром підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» на базі комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр» відбувся семінар-практикум «Забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами. Організаційні засади інклюзивного навчання»
В заході брали участь:
Алєксєєва Олена Іванівна, проректор КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», кандидат психологічних наук;
Дерій Олена Василівна, методист Центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;
Юрченко Інна Володимирівна, методист відділу управління закладами КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;
Слободяник Галина Іванівна, методист Центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
Були розглянуті питання:
- юридичне забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсного центру; міжвідомча співпраця;
- співпраця Центру підтримки інклюзивної освіти з ІРЦ Київської області
- сучасне інтерактивне та розвиваюче обладнання інклюзивно-ресурсних центрів, ресурсних кімнат та медіатек у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Директори інклюзивно-ресурсних центрів отримали кваліфіковану та вичерпну інформацію щодо організаційних аспектів діяльності ІРЦ, юридичного та правового статусу даних закладів.
Учасники семінару отримали рекомендації щодо реалізації основних функцій інклюзивно-ресурсних центрів, зокрема запровадження прогресивних та якісних підходів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Використання сучасного обладнання ІРЦ дає можливість підвищувати ефективність розвитку та надання психолого-педагогічної допомоги дітям, які мають порушення зору, слуху, сенсорного, інтелектуального розвитку. Обладнання може використовуватися корекційним педагогом, дефектологом, реабілітологом, практичним психологом та іншими фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів для проведення корекційно-розвиткових занять.
Сучасне облаштування ІРЦ є кроком до створення ефективного освітнього, корекційного, розвиткового середовища для дітей з особливими освітніми потребами.