КОІПОПК

Бер 06 2019

Print this Запис

Відбувся науково-практичний семінар «Концепція художньо-естетичних дисциплін у Новій українській школі: пріоритетність компетентнісного підходу у навчанні»

05 березня 2019 року на базі Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів художнього профілю №1 ім. А.С.Макаренка Ірпінської міської ради відбувся науково-практичний семінар «Концепція художньо-естетичних дисциплін у Новій українській школі: пріоритетність компетентнісного підходу у навчанні» для методистів, які координують роботу вчителів мистецьких дисциплін, учителів музичного, образотворчого мистецтва, інтегрованого курсу «Мистецтво», учителів художньої культури закладів загальної середньої освіти області.

У процесі роботи семінару було розглянуто такі питання:

  • ціннісний та культурологічний вимір Нової української школи у контексті мистецької освіти;
  • навчаємо демократії на уроках мистецтва: цінності освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини у практиці Нової української школи;
  • аксіологічний підхід до викладання предметів освітньої галузі «Мистецтво»;
  • пріоритетність компетентнісного підходу до викладання предметів художньо-естетичного циклу у контексті Нової української школи.

Ілляшенко Олена Дмитрівна, директор Ірпінської спеціалізованої  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів художнього профілю № 1 ім. А.С.Макаренка Ірпінської міської ради, Чернятинська Олена Дмитрівна, заступник директора з профільних дисциплін Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів художнього профілю №1 ім. А.С.Макаренка Ірпінської міської ради ознайомили учасників семінару із змістом діяльності закладу, наголосили на особливостях демократичного врядуваннях та реалізації принципів ціннісно-орієнтованої освіти.

В.о. завідувач відділу предметів художньо-естетичного циклу  Логімахова О.А. розкрила проблему пріоритетності компетентнісного підходу до викладання предметів художньо-естетичного циклу у контексті Нової української школи, наголосила на необхідності створення безпечного освітнього середовища , впровадженні ідей педагогіки партнерства та демократичних цінностей в умовах нової освітньої політики тасуспільних викликів і змін тощо.

Тренер освітнього проекту “Розвиток громадянських компетентностей в Україні”, завідувач кафедри суспільно-гуманітарної науки Ковальова С.В. зосередила  увагу учасників семінару на ціннісному та культурологічному вимірі Нової української школи у контексті мистецької освіти, організувала практичне заняття, присвячене навчанню демократії через мистецьку діяльність із використанням унікальних навчальних матеріалів (з платформи living-democracy.com.ua) й зокрема ключової сфери 2 ціннісно-орієнтована освіта, яка своїм глибоким корінням сягає саме в цінності демократії. Учасники семінару показали високий рівень співпраці, взаємодії,  комунікації, активне виконання  вправ та навчальних ігор для демократичного громадянства та освіти з прав людини, що є ключем до розуміння загальних принципів демократії та прав людини і відмітили демократичну ціннісну атмосферу навчання.

Також для учасників науково-практичного семінару було проведено майстер-класи:

  • виготовлення прикраси для одягу «Троянда із іранського фоамірану»;
  • виготовлення ляльки-мотанки «Український сувенір»;
  • виготовлення сувенірного виробу із шкіри.

Незабутнє враження на учасників семінару справила персональні виставки заслуженого художника України – Могилевського К.В., учителів закладу: Конаровського А.А., Сінчук Г.В., виставка творчих робіт учнів, експозиція шкільного історико-етнографічного музею «Берегиня» та музею А.С.Макаренка.

Перейти на: https://kristti.com.ua/vidbuvsya-naukovo-praktychnyj-seminar-kontseptsiya-hudozhno-estetychnyh-dystsyplin-u-novij-ukrayinskij-shkoli-priorytetnist-kompetentnisnogo-pidhodu-u-navchanni/