21 брезня 2018 року на базі Білоцерківського центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Шанс» відбувся науково-практичний семінар «Дитина з порушеннями опорно-рухового апарату в класі (групі): стратегія, взаємодія та організація освітнього середовища».
Метою проведення семінару було визначення особливостей розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухової системи ефективних способів формування; ознайомлення з методами ерготерапії в організації супроводу інклюзивної форми навчання для дітей з церебральним паралічем.
У роботі семінару взяли участь:
Алєксєєва Олена Іванівна, проректор КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти”, кандидат психологічних наук;
Загурська Світлана Миколаївна, завідувач відділу спеціальної педагогіки КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти”, кандидат філософських наук;
Панченко Тетяна Леонідівна, доцент кафедри ортопедагогіки та реабілітології факультету корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, кандидат психологічних наук;
Заплатинська Анна Богданівна, доцент кафедри ортопедагогіки та реабілітології факультету корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук;
Богатиренко Юлія Вікторівна, директор Білоцерківського центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Шанс»;
Костина Альона Анатоліївна, заступник директора Білоцерківського центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Шанс»;
Трохимець Наталія Вікторівна, психолог Білоцерківського центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Шанс»;
Кильова Ірина Іванівна, вчитель-реабілітолог центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю м.Бровари;
Аляб’єва Олена Степанівна, методист центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю м.Бровари.
Під час семінару-практикуму обговорено такі питання:
- Особливості взаємодії та організація освітнього середовища в класі де навчається дитина з порушеннями опорно-рухового апарату.
- Методи ерготерапії в організації супроводу інклюзивної форми навчання для дітей з церебральним паралічем.
- Роль центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю в реалізації індивідуальних можливостей і соціальної адаптації.
У практичній частині семінару Трохимець Наталія Вікторівна, психолог Білоцерківського центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Шанс», презентувала індивідуальне заняття «Сенсоінтегративна корекція дитини з порушеннями опорно-рухового апарату».
За підсумками семінару учасники сформували рекомендації, які будуть розміщенні у віртуальному кабінеті відділу спеціальної педагогіки КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» та в Інформаційно-методичному збірнику академії.
Семінар завершився проведенням «круглого столу» з питань організації освітнього середовища в класі, де навчається дитина з порушеннями опорно-рухового апарату.