КОІПОПК

Гру 18 2018

Print this Запис

Відбувся ІІ етап ІІ туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» в номінації «Географія»  

18 грудня 2018 року на базі Калинівського навчально-виховного комплексу №1 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Васильківської районної ради Київської області відбувся ІІ етап ІІ туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» в номінації «Географія».

Учасниками цього етапу конкурсу були п’ять представників закладів освіти Київської області, які пройшли відбір у І турі ІІ етапу конкурсу. Це:

  • Чемерис Ольга Олегівна (Переяслав-Хмельницька гімназія Переяслав-Хмельницької міської ради Київської області);
  • Красніков Віталій Костянтинович (Погребівська філія Опорного навчального закладу Путрівський навчально-виховний комплекс «гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Васильківської районної ради Київської області);
  • Савків Олена Михайлівна (Баришівський  навчально-виховний комплекс «гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Баришівської районної ради Київської області);
  • Терещук Наталія Миколаївна (Згурівський навчально-виховний комплекс «Гімназія – загальноосвітня школа І ступеня» Згурівської районної ради Київської області);
  • Горовий Олег Володимирович (Ірпінська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 з вивченням іноземних мов (школа лінгвістики) імені Зафіри Алієвої Ірпінської міської ради Київської області).

На ІІ етапі ІІ туру були  передбачені такі конкурсні випробування:

  • проведення конкурсантами уроку за визначеною темою;
  • самоаналіз проведеного уроку.

Під час конкурсного випробування «Урок» учасники мали змогу продемонструвати свою педагогічну майстерність та рівень взаємодії учасників освітнього процесу, методичну компетентність, спрямованість обраних форм на формування предметних і ключових компетентностей, реалізацію наскрізних змістових ліній, доцільність обраних методів, засобів, прийомів та технологій навчання, залучення учнів до активної співпраці, взаємодію учасників освітнього процесу, диференційований підхід, фахову грамотність, креативність, компетентісний підхід, творчість та оригінальність.

У ході конкурсного випробування «Самоаналіз уроку» враховувалися  такі критерії, як установлення відповідності змісту уроку меті, завданням та використаним технологіям; обґрунтування використаних відповідних методик і технологій; аналіз результатів навчальної діяльності, а також повнота і глибина самооцінки.

Перейти на: https://kristti.com.ua/vidbuvsya-ii-etap-ii-turu-vseukrayinskogo-konkursu-uchytel-roku-2019-v-nominatsiyi-geografiya/