КОІПОПК


Тра 20 2022

Print this Запис

Відбулося завершальне заняття обласної педагогічної студії «Командний підхід фахівців інклюзивно-ресурсного центру в процесі організації та проведенні комплексної оцінки розвитку як фактор індивідуалізації навчання»

З початком війни змінилося життя всіх українців, постали виклики щодо організації діяльності інклюзивно-ресурсних центрів у період воєнного стану та організації освітнього процесу для дітей з ООП.

20 травня 2022 року відбулося третє, завершальне, заняття обласної педагогічної студії з теми «Співпраця інклюзивно-ресурсного центру та закладів освіти з метою забезпечення якісною освітою осіб з особливими освітніми потребами» (керівниці  – Вікторія Полякова директорка,   Галина Панчук, психологиня комунальної установи «Узинський інклюзивно-ресурсний центр» Узинської міської ради Білоцерківського району Київської області), координаторка – Тамара Луценко (завідувачка центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»).

Під час виступів координаторки педстудії Тамари Луценко, керівниць обласної спільноти – Вікторії Полякової та Галини Панчук, вчителя-дефектолога комунальної установи «Узинський інклюзивно-ресурсний центр» Вікторії Кривицької було розкрито низку актуальних питань, зокрема:

  • нормативно-правове забезпечення у період дії правового режиму воєнного стану в Україні;
  • використання практичних матеріалів у роботі з дітьми та дорослими під час війни;
  • надання консультативної та психологічної допомоги різним категоріям дітей та дорослих, взаємодії учасників освітнього процесу , як один з найважливіших факторів успішного розвитку дитини;
  • анкетування батьків як дієвий метод збору первинної інформації;
  • стратегія взаємодії учасників освітнього процесу та сім’ї дитини з особливими освітніми потребами у критичних ситуаціях.

Учасники заняття поділилися цінним досвідом щодо створення хабу психологічної та гуманітарної допомоги на базі ІРЦ, відзначили особливість налагодження комунікації із закладами загальної середньої освіти, роботи в АС «ІНКЛЮЗІЯ» у період воєнного стану, а також презентували  діагностичний інструментарій для комплексного психолого-педагогічного оцінювання та напрями психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

Фахівці ІРЦ зазначили, що участь у  педагогічній студії сприяла –  фаховій підтримці щодо координації роботи закладів освіти та мобілізації ресурсів громади у період війни; підвищенню рівня професійної компетентності у підготовці та проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку, створенню умов комплексного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Присутні окреслили практичну спрямованість, корисність та ресурсність  роботи педагогічної студії та щиро подякували організаторам.