КОІПОПК


Лют 14 2025

Print this Запис

Відбулося заняття обласної педагогічної студії з теми «Цифрові інструменти в навчанні географії та інтегрованих курсів природничої освітньої галузі»

Цифрові технології відкривають нові можливості для освіти, роблячи навчання більш цікавим та інтерактивним. Щоб ефективно впроваджувати сучасні інструменти у викладання географії та природничих дисциплін, педагоги Київщини об’єдналися в обласну педагогічну студію «Цифрові інструменти у навчанні географії та інтегрованих курсів природничої освітньої галузі». 12 лютого 2025 року в онлайн-форматі відбулося перше заняття студії.

Керівник педстудії – Чемерис Ольга Олегівна, учитель Переяславського академічного ліцею імені Івана Мазепи Переяславської міської ради; координатор – Совенко Валерій Володимирович, методист відділу загальної середньої освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», учитель-методист.

Учасники заняття мали змогу ознайомитися з можливостями інтерактивної онлайн-дошки Padlet для створення навчальних вправ і колективної роботи з нею.

На початку заходу учасники виконали на дошці «Стіна» інтерактивну вправу «Моє ім’я – моя суперсила», котра допомогла їм не тільки познайомитися, а й створити теплу та дружню атмосферу для подальшої роботи. А вправа «Географічна карта знайомств» дала змогу візуалізувати географію подорожей та мрій  учасників студії за допомогою дошки «Мапа».

Учителі вчилися створювати та розв’язувати різні типи тестових завдань за допомогою дошки «Тестові опитування».

Кульмінацією зустрічі стала групова вправа «Цифрові інструменти в навчанні географії» на дошці «Робочі групи». Кожна група отримала завдання підібрати цифрові інструменти для проведення уроку. Це стало практичним кейсом для педагогів, котрі можуть застосувати сформовані навички у  викладацькій діяльності.

Учасники заходу активно працювали зі штучним інтелектом, створюючи  цікаві малюнки та образи.

Наприкінці заняття слухачі педстудії отримали творче домашнє завдання:

  • створити інтерактивну стіну в Padlet, використовувати під час уроків географії та інтегрованих курсів природничої освітньої галузі та наповнити її власними цифровими інструментами і вправами для проведення навчальних занять; долучити до її створення учнів, котрі виконуватимуть певні проєкти й дослідження;
  • поділитися посиланням на свою стіну з колегами та коротко описати алгоритм щодо її використання під час проведення навчальних занять.

Таке  завдання допоможе учасникам педстудії  освоїти Padlet-дошку у практичному контексті й адаптувати її під власні навчальні потреби.

Під час зустрічі педагоги активно спілкувалися, обмінювалися досвідом і практичними навичками. Учасники отримали нові знання та ідеї щодо використання цифрових технологій в освітньому процесі, що сприятиме використанню цікавих та ефективних завдань на навчальних заняттях.