У тривожний і складний час воєнного стану неможливо уникнути психологічних проблем. Наразі на кожного з нас непідйомним вантажем тиснуть різні страхи та переживання. Побачене і почуте спричиняє підвищену збудливість, тривожність, навіть раптові прояви агресивності. Від усього цього страждають і дорослі, і діти. Безболісним способом лікування є сила мистецтва. Позитивно впливає на людину музика, живопис, театр. Вони дозволяють позбутися внутрішніх напружень, переключитися на позитивний настрій. Процес малювання, ліплення, створення колажу, картин, ляльок дозволяє висловити свої почуття і звільнити внутрішній потенціал. Творча діяльність лікує і тому її називають арт-терапією. Впровадження в освітній процес нестандартних, креативних засобів впливу на активізацію внутрішніх ресурсів організму дитини створює більше шансів для розвитку дітей з освітніми труднощами, зокрема дітей з розладами дефіциту уваги та гіперактивності (РДУГ).
03 травня 2022 року відбулося третє засідання обласної педагогічної студії «Дитина з розладом дефіциту уваги та гіперактивності: у фокусі уваги педагогічних працівників закладу освіти та інклюзивно-ресурсного центру».
Координатором роботи педагогічної студії є Галина Слободяник, методист центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
Керівниками педагогічної студії є Юлія Присяжнюк, директор та Марія Поліщук, фахівець КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Тетіївської міської ради Київської області.
Тема третього заняття педагогічної студії – «Використання арт-терапевтичних вправ у корекційній роботі з дітьми з РДУГ».
В ході заняття були обговорені питання історії виникнення арт-терапії, форми, види та завдання арт-терапії, використання арт-терапії у роботі з дітьми з освітніми труднощами, арт-терапія як метод роботи з дітьми з РДУГ, використання технік та вправ піскової терапії для дітей з РДУГ, музикотерапія, казкотерапія у вправах та іграх тощо.
Учасники заходу отримали можливість у творчій атмосфері співпраці невимушено обмінюватися спостереженнями, думками, досвідом роботи, відкривати нові для себе горизонти у роботі з дітьми з ООП.