01 червня 2020 року відбулося третє (заключне) онлайн-заняття обласного майстер-класу для вчителів початкових класів з теми «Інтегративно-діяльнісний підхід до викладання навчальних предметів у школі І ступеня за технологією «Росток».
У засіданні взяли участь 86 вчителів, які працюють за технологією «Росток».
Також в онлайн-занятті взяли участь:
- Тамара Пушкарьова, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор, начальник відділу проектного управління Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», автор та науковий керівник педагогічної технології «Росток»;
- Любов Ткаченко, завідувач відділу початкової освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», координатор майстер-класів;
Керівники майстер-класів: Кальчук Марія Іванівна, учитель початкових класів Української спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів Обухівського району; Матвійчук Вікторія Віталіївна, учитель початкових класів ОЗО «Ржищівський ліцей «Лідер»; Жукова Олена Іванівна, учитель початкових класів Фастівського ліцею №2 підготували змістовний матеріал, яким продемонстрували слухачам ефективність інтегративно-діяльнісного підходу до викладання навчальних предметів.
Під час заняття вчителі представили свої творчі звіти та обмінялися досвідом роботи. Було також відзначено, що відкриті уроки на заняттях майстер-класу допомагали у розробленні власних уроків.
Вчителі висловили думку про ефективність їх участі у майстер-класах: можливість безпосередньо спостерігати за діяльнісною технологією на уроках; побачити як цікаво, нестандартно, захоплююче, інноваційно можна вивчати досить складні теми з української мови, математики, курсу «Навколишній світ». Було також відзначено, що такі заходи дозволяють педагогам ділитися набутим педагогічним досвідом, професійно спілкуватися. Це все позитивно впливає на емоційний стан вчителя, підвищення його професійної майстерності та є мотивацією до розвитку власних професійних здібностей. Так Іванова М. А, Рощупкіна В.П. та інші вчителі відзначили, що підручники з української мови за технологією Росток надихають їхніх учнів на творчість та і самих вчителів.