КОІПОПК


Гру 06 2023

Print this Запис

Відбулося перше заняття обласної педагогічної студії Тетяни Горчинської, директора, та Олени Тарабріної, вихователя-методиста закладу дошкільної освіти «Ромашка» Фастівської міської ради

На думку видатного українського педагога В. Сухомлинського, щоб дитина була палко зацікавлена навчанням, їй необхідно багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя. Саме ідеї STREAM-освіти, як нового інтеграційного підходу до розвитку, виховання й навчання дітей, сприяють реалізації даної поради. Адже STREAM-освіта інтегрує в собі завдання з формування в дітей загальних наукових уявлень про світ; розвиток уміння експериментувати, конструювати; навчання дітей основ грамоти, математики, а також різних видів мистецтва.

06 грудня 2023 року в режимі online відбулося перше заняття обласної педагогічної студії Тетяни Горчинської, директора, та Олени Тарабріної, вихователя-методиста закладу дошкільної освіти «Ромашка» Фастівської міської ради, з теми  «Упровадження в освітній процес закладу дошкільної освіти парціальної програми «STREAM-освіта або Стежинки у Всесвіт».

Учасників заходу привітала Тетяна Корж, координатор педстудії, методист відділу дошкільної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», яка наголосила на актуальності теми в сьогоднішніх реаліях,  ознайомила з нормативними документами, які регламентують роботу педагогічної студії.

Засідання педагогічної студії розпочалося із знайомства учасників заходу.

Тетяна Степанівна ознайомила педагогів із розвивальним середовищем закладу дошкільної освіти, розкрила особливості впровадження парціальної програми «STREAM-освіта або Стежинки у Всесвіт» у освітній процес закладу дошкільної освіти.

Олена Тарабріна презентувала досвід роботи колективу з реалізації змісту парціальної програми освітнього напряму «Математика. Логіка, або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур».

Досвідом роботи з впровадження змісту парціальної програми освітнього напряму «Читання і письмо, або Мандрівка до Країни Слів» поділилась вихователь Світлана Грідіна, запропонувавши використання прийомів мнемотехніки у роботі з дітьми.

Педагоги закладу представили ігри-імпровізації «Українська казка на новий лад» та виконання творчого завдання «Нумо разом всі завзято назву STREAM виготовляти» (за допомогою технології торцювання).