05 січня 2021 року у режимі онлайн відбулося ІІ заняття обласного майстер-класу Вегерінської С. Я. з теми «Використання інтернет – ресурсів у процесі розвитку творчої особистості учня на уроках зарубіжної літератури та в позаурочний час» для вчителів зарубіжної літератури Київської області.
У заході взяли участь – 25 учасників майстер-класу та Химера Наталія Володимирівна, методист відділу української мови та літератури, зарубіжної літератури КНЗ КОР «КОІПОПК».
Координатор майстер-класу Химера Н. В. та Вегерінська С.Я. звернули увагу учасників на характерні ознаки сучасного уроку літератури та умови перетворення уроку у формат креативних ідей для спільної роботи учителя та учня.
Під час заняття автор майстер-класу Вегерінська С.Я. познайомила учасників із пам’ятками створення експрес-уроків та показала власний урок.
Власні педагогічні продукти з реалізації тематики функціонування майстер-класу представили:
Можняк Надія Іванівна, учитель зарубіжної літератури Острівського комунального закладу загальної середньої освіти Рокитнянського району;
Погребешна Інна Вікторівна, учитель зарубіжної літератури Ставищенського навчально-виховного комплексу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – педагогічний ліцей” №1
Козерівська Юлія Борисівна, учитель зарубіжної літератури, української літератури та російської мови Станишівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвытня школа І-ІІ ступенів” Таращанського району;
Циганкова Олена Григорівна, учитель російської мови та зарубіжної літератури Васильківського навчально-виховного комплексу «Гімназія – Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8»;
Гайдамака Ніна Петрівна, учитель зарубіжної літератури Таращанського академічного ліцею «Успіх»;
Кобець Вікторія Сергіївна, учитель української мови і літератури, зарубіжної літератури Степківського навчально-виховного комплексу – філії «Ківшоватський навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Таращанського району.
Учасники майстер – класу обмінялися враженнями від роботи над проєктами та обговорили створення випускної роботи творчої групи.
Упродовж заняття панувала творча та доброзичлива атмосфера, що об’єднала вчителів-однодумців, сповнених бажанням професійного зростання та самовдосконалення.