23 березня 2023 року відбулося чергове засідання науково-методичної ради КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
На розгляд ради винесено такі питання:
- Про рукописи навчальних видань, адаптовані, інноваційні та авторські навчальні програми, електронні освітні ресурси, підготовлені педагогічними працівниками Київської області.
- Про методичні розробки педагогічних працівників, які атестуються на присвоєння педагогічних звань: «учитель-методист», «старший вихователь», «вихователь-методист», «педагог-організатор-методист», «практичний психолог-методист».
- Про методичні розробки педагогічних працівників Київської області, представлені на обласну виставку «Освіта Київщини».
- 4.Про залікові книжки з обліком методичної роботи педагогічних працівників, які атестуються на відповідність раніше присвоєним кваліфікаційній категорії та педагогічному званню.
У першому питанні розглянуто два рукописи навчальних видань завідувачки кафедри суспільно-гуманітарної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», кандидатки педагогічних наук Світлани Мірошник.
Світлана Іванівна підготувала для педагогів збірник методичних матеріалів «Вивчення творів сучасної української літератури в 9-11 класах». Методичне видання містить розробки уроків української літератури (відповідно до чинних програм з української літератури; 2017 рік, за редакцією Р. Мовчан) для вивчення художніх творів сучасної української літератури (кінця ХХ – початку ХХІ століть). До запропонованих розробок уроків подано мультимедійний супровід.
Друге видання – «Хрестоматія сучасної української літератури для вивчення в 9-11 класах», у якій представлено художні твори сучасної української літератури (кінця ХХ – початку ХХІ століть), запропоновані для вивчення в 9-11 класах відповідно до чинних програм (2017 року, за науковою редакцією Р. Мовчан). Видання призначене для вчителів української мови і літератури, старшокласників і всіх, хто цікавиться сучасною українською літературою.
Рукописи навчально-методичних видань були одностайно схвалені, рекомендовані до друку й використання в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти. Члени ради із зацікавленням сприйняли презентацію авторки, взяли участь в обговоренні рукописів, відзначили актуальність видань для формування читацької компетентності здобувачів освіти, сучасних старшокласників.
Радою також схвалено низку програм для закладів позашкільної освіти, методичні розробки претендентів на присвоєння педагогічних звань тощо. Четверте питання розгляду – залікові книжки педагогів-методистів.
Докладніше про рішення науково-методичної ради щодо зазначених питань можна дізнатися із протоколу.