Цього разу учасники занурилися у надзвичайно важливі теми сучасної освіти: Mediation Competences, Mediation Strategies, Learner-Сentered Teaching та Formative assessment.
Впродовж навчання учителі наполегливо опановували навички, які допомагають учням і викладачам знаходити спільну мову, розуміти одне одного та ефективно передавати знання, ідеї й емоції.
Обговорювали конкретні підходи, що допомагають створювати підтримувальне середовище для спільного навчання: робота в парах і групах, рефлексія, переформулювання, узагальнення та спільне створення змісту.
Вкотре наголосили на тому, що у центрі освітнього процесу має бути не викладач, а учень: його потреби, інтереси та темп навчання. Учасники обмінялися практиками, як зробити уроки англійської мови більш гнучкими, інтерактивними та мотивуючими.
Окремо розглянули, як поточне оцінювання допомагає учням бачити власний прогрес, а викладачам — коригувати навчання у реальному часі. Це не про оцінки, а про зростання.
Дякуємо Британській Раді за надзвичайно актуальний зміст та підтримку, а всім учасникам — за активність, глибокі обговорення та відкритість до змін!
Попереду ще більше практики, ідей та натхнення!











br>


















