Навіщо вивчати курс?
Вивчаючи дистанційний курс підвищення кваліфікації вчителів-логопедів, Ви отримаєте можливість:
- поглибити знання природи мовленнєвих вад учнів, патогенезу, симптоматики та механізмів мовленнєвих порушень, а також перспективного планування роботи з дітьми-логопатами різного віку,
- дізнатись про сучасні підходи в корекційній педагогіці та психології щодо виявлення та корекції дітей з порушеннями мовлення;
- познайомитись з досвідом практиків щодо проведення навчально-корекційних занять з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку;
- удосконалити професійні уміння щодо застосування у практичній діяльності сучасних діагностичних та корекційних методів та методик;
- формуватимете на грунті розглянутих прикладів особисті підходи та відношення до здійснення корекційної-реабілітаційної діяльності.
Мета курсу
- ознайомити вчителів-логопедів з сучасними діагностичними методиками виявлення та обстеження дітей, які мають порушення усного та писемного мовлення;
- з урахуванням характеру мовних порушень, вікових, індивідуальних особливостей дітей визначити найбільш ефективну послідовність у корекційної відновлюваній роботі з дітьми різного віку;
- ознайомити з особливостями використання ефективних форм і засобів активізації розвитку мовлення, фонематичного сприймання та профілактики порушення письма;
- розглянути умови та напрямки ефективної співпраці вчителя-логопеда з педагогічними працівниками та батьками дітей з порушеннями мовлення;
- визначити критерії підбору дидактичного матеріалу для розвитку зв’язного мовлення дітей різних вікових груп;
- запропонувати засоби оцінки ефективності впливу корекційної-відновлюваних методик;
- підвищити рівень мотивації учителів-логопедів до наступної самоосвіти, формувати позитивні мотиви навчання, самостійності, активності, творчої ініціативи, вміння творчо розв’язувати актуальні завдання.
Користувачами даного дистанційного курсу можуть бути:
вчителі-логопеди Київської області та інших регіонів України, які бажають підвищити фахову кваліфікацію і мають І або вищу кваліфікаційну категорію.
Що будуть знати і вміти слухачі?
Слухачі знатимуть:
- сучасні діагностичні методики виявлення та обстеження дітей, які мають порушення усного та писемного мовлення;
- як ефективніше спланувати корекційної-відновлювану роботу з дітьми різного віку;
- особливості використання ефективних форм і засобів активізації розвитку мовлення, фонематичного сприймання та профілактики порушення письма;
- умови та напрямки ефективної співпраці вчителя-логопеда з педагогічними працівниками та батьками дітей з порушеннями мовлення;
- критерії підбору дидактичного матеріалу для розвитку зв’язного мовлення дітей різних вікових груп;
- засоби оцінки ефективності впливу корекційної-відновлюваних методик.
Слухачі вмітимуть:
- виявляти, обстежувати вихованців дошкільних закладів та учнів шкіл, які мають вади усного та писемного мовлення з використанням сучасних діагностичних методів;
- з урахуванням характеру мовних порушень, вікових, індивідуальних особливостей дітей планувати і здійснювати навчально-корекційну роботу,
- використовувати ефективні форми і засоби активізації розвитку мовлення, фонематичного сприймання, попередження дизграфії, проводити логопедичні заняття щодо усунення дислалії;
- організовувати співрацю із педагогічними працівникамита батьками дітей;
- надавати консультації педагогічним працівникам: вчителям, вихователям, психологам а також батькам дітей з порушенями мовлення;
- підбирати і виготовляти дидактичний матеріал щодо розвитку зв’язного мовлення;
- досліджувати і оцінювати ефективність впливу корекційно-відновлюваних методів та методик на мовленнєвий розвиток дітей, які мають особливі освітні потреби.
Терміни навчання
Дистанційний курс підвищення фахової кваліфікації вчителів-логопедів розрахований на 6 місяців, структурно складається з інформаційного, змістового та контрольно-узагальнюючого блоків.
Структура курсу
Курс включає три цілісні взаємопов’язані блоки:
- соціально-гуманітарний (підготовка з філософії освіти, соціології, нормативно-правового забезпечення освіти, українознавства, безпеки життєдіяльності);
- професійний (ознайомлення з сучасними освітніми технологіями, положеннями дидактики, педагогічної та вікової психології)
- фаховий “Теорія і практика діагностичної та корекційної діяльності вчителя логопеда”, (ознайомлення із сучасними досягненнями корекційної педагогіки та психології, особливостями роботи з дітьми, які мають порушення психофізичного розвитку, теорії та практики логопедичної роботи).
Що необхідно для участі в курсі?
Для проходження навчання необхідно мати:
- навички роботи з операційною системою Windows, з Microsoft Word;
- навички роботи в мережі Інтернет, з електронною поштою;
- можливість працювати в мережі Інтернет протягом 4-6 годин на тиждень;
- власну поштову скриньку.
——————————————————————————–
Також до вашого відома:












br>


















