05 вересня на базі КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» відбувся круглий стіл «Сучасні моделі організації науково-методичної роботи в умовах реалізації Концепції Нової української школи» для керівників регіональних методичних служб Київської області, а також заступників керівників закладів освіти Оболонського району м. Києва (понад 90 осіб). В заході взяли участь:
- Осадчий Іван Григорович, ректор КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», доктор педагогічних наук;
- Бачинська Євгенія Миколаївна, проректор, кандидат педагогічних наук, доцент;
- Клясен Наталія Леонідівна, завідувач сектору відділу проектного управління ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України, кандидат педагогічних наук;
- Глушаниця Олена Вікторівна, директор Науково-методичного центру Оболонського району м. Києва;
- Паливода Інна Павлівна, завідувач відділу координації методичної роботи та неперервної педагогічної освіти;
- Асаєвич Наталія Миколаївна, заступник директора Боярського НВК «Гімназія – ЗОШ І ступеня» Києво-Святошинського району;
- Самаріна Валентина Миколаївна, заступник директора Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18;
- Глушаниця Олена Вікторівна, директор Науково-методичного центру Оболонського району м. Києва.
У ході роботи семінару-практикуму обговорювалися такі питання:
Організаційно-педагогічні засади сервісного обслуговування закладів освіти в умовах децентралізації управління освітою (Клясен Наталія Леонідівна).
Проектування індивідуальної траєкторії професійного розвитку вчителя (Самаріна Валентина Миколаївна).
Районний методичний ресурсно-сервісний центр як новий формат методичної служби в умовах трансформацій в освітньому просторі України (Глушаниця Олена Вікторівна).
В ході проведення заходу Асаєвич Наталія Миколаївна, мастер-тренер проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU», розкрила питання науково-методичного супроводу персоналізації навчання учнів старшої школи та представила модель сучасної демократичної школи, визначивши оптимальні шляхи становлення та перспективи розвитку навчальних закладів в умовах демократичних перетворень в освіті.