КОІПОПК


Лют 24 2021

Print this Запис

Упровадження здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі початкової школи. Кращий досвід

Учителі початкової школи визначають здоров’язберігаючу технологію як діяльність, яка вибудовує стосунки між освітою та вихованням, та переходить у рамки людинотворчого процесу, спрямованого на збереження й примноження здоров’я дитини. Збереження здоров’я і створення безпечного освітнього простору є першочерговими завданнями педагічної спільноти. Так вважають й учасники обласного майстер-класу під керівництвом Пилипець Ольги Павлівни, учителя початкових класів Дівичківського НВО «ЗЗСО І – ІІІ ступенів – ЗДО», які радо долучилися 23 лютого 2021 року до роботи другого заняття з теми  «Здоров’язбережувальний освітній процес».

Педагоги  опрацювали цікаві вправи: «Психогімнастика», «Дихальна гімнастика», «Гімнастика для мозку»,«Пальчикова гімнастика», «Арт-терапія: «Моє життя». Координувала зустріч Юлія Михайлівна Гребеніченко, методистка відділу моніторингу якості освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», яка наголосила на важливості здоров’язберігаючих технологій та  їх активному застосуванню в освітньому просторі нової української школи. Завершилася онлайн-зустріч словами вдячності керівнику профоб’єднання, побажаннями доброго здоров’я, які є актуальними в умовах пандемії.