КОІПОПК

Лют 09 2018

Print this Запис

Учителі математики та фізики розглядали питання реформування загальної середньої освіти

08 лютого 2018 року відділом методики викладання математики і фізики КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» проведено семінар-практикум для методистів, керівників методичних об’єднань учителів математики та фізики, учителів математики та фізики з теми «Реалізація компетентнісного та діяльнісного підходів в процесі вивчення математики та фізики» за участю розробників Державного стандарту та нових підручників.

На заході були присутні 130 педагогів Київщини.

У роботі семінару-практикуму взяли участь:

Лелюх Володимир Миколайович, директор департаменту зв’язків з громадськістю видавництва «Ранок»

Нелін Євген Петрович, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри тестових технологій і  моніторингу якості освіти Харьківського національного педагогічного університеті ім. Г.С. Сковороди, професор

Гельфгат Ілля Маркович, кандидат фізико-математичних наук, завідувач кафедри вчителів фізики, викладач Центру довузівської освіти Харківського університету

Бачинська Євгенія Миколаївна, проректор КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», кандидат педагогічних наук, доцент

Ліпчевський Леонід Володимирович, завідувач відділу методики викладання математики, фізики та астрономії КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»

Ревуцька Наталія Миколаївна, методист відділу моніторингу якості освіти КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти».

У ході роботи семінару-практикуму розглядалися питання:

  1. Основні ідеї реформування загальної середньої освіти.
  2. Особливості реалізації компетентнісного підходу у навчанні математики у контексті нової української школи.
  3. Особливості реалізації компетентнісного підходу у навчанні фізики у контексті нової української школи.
  4. Про особливості організації та проведення Міжнародного оцінювання учнів «PISA – 2018».

  

Під час дискусій педагоги обмінялися думками та враженнями, окреслили перспективні шляхи професійного розвитку і модернізації технологій, мето­дів та форм компетентнісного підходу у навчанні математики та фізики.

Перейти на: https://kristti.com.ua/uchyteli-matematyky-ta-fizyky-rozglyadaly-pytannya-reformuvannya-zagalnoyi-serednoyi-osvity/