Важливо не забувати, що обдаровані діти – юна наукова еліта суспільства, майбутнє всієї планети, нашої країни. Вони гордість, честь, слава, розумовий потенціал держави, який прокладатиме дорогу всьому суспільству до вершин світового прогресу. Результативність роботи зі здібними та обдарованими учнями – один із головних показників ефективності роботи кожного педагога та закладу освіти.
9 лютого 2021 року відбулося перше онлайн-заняття «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках розвитку мовлення» обласного майстер-класу «Система роботи зі здібними та обдарованими дітьми, підготовка їх до участі в конкурсах» Мовчан Олени Володимирівни, учителя-методиста Опорного закладу освіти «Ржищівський ліцей «Лідер».
До роботи обласної професійної спільноти долучилася Бичевська Лідія Василівна, координатор майстер-класу, методист відділу роботи з обдарованими дітьми КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», яка розповіла про те, що майстер-клас є однією з форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників у міжатестаційний період. Основними завданнями учасників професійної спільноти є набуття або розвиток професійних компетентностей, упровадження їх у власну педагогічну практику, презентація авторського досвіду колегам-освітянам області. Лідія Василівна ознайомила присутніх із методичними рекомендаціями щодо підготовки збірника дидактичних матеріалів як результату спільної роботи, продуктивного професійного спілкування, обговорення цікавих ідей, методичних знахідок.
Олена Володимирівна щедро ділилася з учасниками заняття досвідом щодо виховання та навчання обдарованих дітей, акцентуючи увагу присутніх на особливостях роботи вчителя зі здібними дітьми.
Психолог Опорного закладу освіти «Ржищівський ліцей «Лідер» Онопрієнко Інна Василівна розкрила секрети психологічного супроводу роботи зі здібними та обдарованими учнями.
Професійне спілкування колег, творчий підхід до виконання завдань, тепла, дружня атмосфера, що панували на майстер-класі, обов`язково принесуть позитивний результат. Кожна дитина має право на творчий пошук, і кожен учитель повинен допомогти їй розкрити талант, віднайти унікальні здібності.