КОІПОПК


Жов 05 2021

Print this Запис

Створення безбар’єрного середовища в закладі дошкільної освіти «Джерельце» міста Фастова

Заклад дошкільної освіти №8 «Джерельце» Фастівської міської територіальної громади радісно відчинив двері для директорів, асистентів вихователів, вихователів інклюзивних груп, які завітали на перше заняття обласної педагогічної студії з теми «Комплексний підхід в організації інклюзивного навчання дітей із розладами аутистичного спектру в закладі дошкільної освіти».

Під час заняття Тетяна Салтикова, керівник педагогічної студії, директорка закладу дошкільної освіти (ясла-садок комбінованого типу) №8 «Джерельце», представила команду супроводу закладу та функції кожного її учасника. Пані Тетяна зазначила, що ідея допомоги дітям із розладами аутистичного спектру полягає в тому, що всі учасники разом із батьками мають допомогти неповнолітньому зрозуміти світ, «подати» інформацію таким способом, щоб він навчився усвідомлювати, як у цьому середовищі жити, як із ним узаємодіяти, як будувати стосунки – і, зрештою, розвиватися. Поступове набуття досвіду позитивного перебування дитини з розладами аутистичного спектру з іншими неповнолітніми дає можливість краще розуміти оточення й реалізовувати в ньому свій потенціал.

Ольга Романова, методист закладу дошкільної освіти, презентувала технології  взаємодії з родинами,  що виховують дітей із розладами аутистичного спектру.

Світлана Загурська, координатор педагогічної студії, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», ознайомила учасників заходу з нормативними документами, які регламентують роботу педагогічної студії.

Заняття пройшло в дружній та творчій атмосфері, креативно та інтерактивно. 30 гостей, учасників педагогічної студії, мали можливість послухати цікаві доповіді, узяти участь у тренінгових вправах та подивитися виступ вихованців закладу дошкільної освіти «Джерельце».