КОІПОПК


Бер 19 2025

Print this Запис

STREAM-середовище в закладі дошкільної освіти

Вище мистецтво, яким володіє педагог, – це вміння пробудити радість від творчого вираження і отримання знань. Цей вислів Альберта Ейнштейна дуже влучно відображає сутність STREAM-освіти та роль вихователя в цьому процесі.

✅ Як облаштувати STREAM-середовище ЗДО?

✅ Як викликати у дітей інтерес до дослідницької діяльності?

✅ Які досліди і з яким матеріалом  використати?

Відповіді на ці та інші питання шукали учасники обласної педагогічної студії «STREAM-освіта дошкільників: міжпредметна інтеграція в освітній діяльності за програмою «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» під час другого заняття, яке відбулося 19 березня 2025 року на базі Білоцерківського закладу дошкільної освіти № 30 «Росиночка».

Тетяна Корж,  координатор педстудії, методист відділу раннього розвитку, дошкільної та початкової освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», зауважила, що для поширення STREAM в освітньому процесі ЗДО важливо мати компетентного педагога; інтегрувати складники STREAM в освітній процес на основі комплексних та парціальних програм; облаштувати відповідне середовище; заручитися батьківською підтримкою.

Заняття провела Наталія Беспалько, керівник педстудії, вихователь-методист закладу.

Що обговорювали?

✅  Як створити STREAM-лабораторію в закладі дошкільної освіти?

✅  Як організувати взаємодію з дітьми?

✅ Як система візуалізації знань сприяє створенню STREAM-середовища?

✅ Як у закладі дошкільної освіти використати міжнародну технологію «Стіни, які говорять» («Talking Walls»)?

Що практикували?

✅ Організацію пошуково-дослідницької роботи за парціальною програмою «Чомусики-дослідники» (схвалена науково-методичною радою КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», протокол №5 від 21.09.2023 р.), яку презентувала Тетяна Коротун, керівник гуртка «Чомусики-дослідники»;

✅ форми взаємодії з батьками щодо упровадження STREAM-освіти.

J Рефлексія наприкінці зустрічі показала, що саме STREAM-освіта готує дітей до реалій сучасного життя.

Реалізувати отримані знання слухачі зможуть під час виконання творчого завдання: розробити Тиждень винахідництва з дітьми старшого дошкільного віку.