КОІПОПК


Бер 18 2025

Print this Запис

Штучний інтелект на уроці: від теорії до практики

“Змістовне, інноваційне, практично-орієнтоване, натхненне”, – так охарактеризували учасники друге заняття обласного майстеркласу «Використання мовних моделей та штучного інтелекту в освітньому процесі на уроках історії,  правознавства, громадянської освіти».

Координувала зустріч методист загальної середньої освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» Тетяна РУДЕНКО, яка наголосила на важливості інтеграції сучасних технологій в освітній процес, а також на ролі вчителя у формуванні критично мислячого громадянина.

Практичну частину заняття провела  Ярослава Мочернюк, учитель історії та правознавства, кандидат історичних наук Макарівського ліцею № 1 Бучанського району Київської області. Вона поділилася власним досвідом використання мовних моделей у підготовці навчальних матеріалів та організації інтерактивних занять.

Ключові аспекти зустрічі:
Дослідження можливостей ChatGPT, Gemini (Google) та Copilot для навчальної діяльності.
Аналіз переваг і викликів застосування штучного інтелекту в освіті.
Практичні кейси використання ШІ на уроках історії,  правознавства, громадянської освіти.
Обговорення питань етики та академічної доброчесності при роботі з AI.

Практичний блок дозволив учасникам:
Тестувати мовні моделі для створення сценаріїв уроків та інтерактивних вправ.
Генерувати історичні та правові ситуації для дискусій, дебатів і рольових ігор.
Використовувати ШІ як інструмент адаптації навчального контенту під рівень кожного учня.
Аналізувати потенційні ризики та розробляти стратегії запобігання маніпуляціям в інформаційному просторі.

Рефлексія наприкінці зустрічі показала, що тема інтеграції штучного інтелекту в освітній процес є надзвичайно актуальною.

Майстерклас надав педагогам не лише корисні інструменти, а й нове бачення ролі штучного інтелекту в сучасній освіті. Учасники висловили зацікавленість у продовженні навчання та створенні власних проєктів на основі отриманих знань.