КОІПОПК

Лис 25 2021

Print this Запис

Школа відкрита для всіх!

Сьогодні цей слоган зрозумілий кожному педагогу в Україні. Адже в 43 % закладах загальної середньої освіти України упроваджується інклюзивне навчання.

Проте, однією із перших шкіл в Україні, яка відчинила свої двері для дітей з особливими освітніми потребами у далекому 2002 році, є Білоцерківський опорний ліцей-гімназія №20 Білоцерківської міської ради Київської області.

Напрацьований досвід, узгодженість роботи педагогічного колективу, створення безбар`єрного освітнього інклюзивного середовища, творчий пошук, упровадження інноваційних педагогічних технологій – напрямки діяльності цього закладу.   Фахівцям закладу є чим поділитися в роботі педагогічної студії «Забезпечення системного кваліфікованого психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням».

Керівником педагогічної студії є Оксана Горбатенко, практична психологиня Білоцерківського опорного ліцею-гімназії №20.

Координатором – Тамара Луценко, завідувачка центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «КОІПОПК».

24 листопада 2021 року (у змішаному режимі) відбулося перше засідання  педагогічної студії на тему «Організаційно-методичні засади роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами в закладі освіти».

До роботи педагогічної студії долучилися Ольга Борисюк, директорка, Ольга Чичикало, заступниця директора, Наталія Лугова, вчителька-дефектологиня, Світлана Шевченко, Вікторія Івахненко, педагогині Білоцерківського опорного ліцею-гімназії №20 та педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти області.

У ході роботи були висвітлені актуальні питання щодо співпраці педагогічних працівників закладу освіти в процесі організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема, особливості роботи практичного психолога та вчителя-дефектолога; роль учителя та асистента вчителя як членів команди психолого-педагогічного супроводу; значення моделювання ситуацій успіху в освітній та позакласній діяльності в класі з інклюзивним навчанням.

Під час заходу була налагоджена інтерактивна комунікація з учасниками, у результаті якої напрацьовано спільне бачення покращення якості надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами.

Цікаво та активно відбувся обмін досвідом щодо співпраці педагогічних працівників задля успішного впровадження інклюзивного навчання в закладі освіти.

По завершенню заходу учасники заняття отримали творчі завдання, висловили щиру подяку організаторам педагогічної студії за продуктивне навчання та виявили бажання продовжити освітню взаємодію з метою професійного розвитку. У засіданні взяли участь 28 осіб.