КОІПОПК


Жов 07 2021

Print this Запис

Розвиток інтелектуального і творчого потенціалу, життєвих компетентностей учнів у вивченні інтегрованого курсу «Мистецтво»

Із метою підвищення методичного та практичного рівнів фахової компетентності вчителів мистецтва щодо здійснення ними ефективної освітньої діяльності, опанування новітніми практиками, технологіями, методиками, формами, методами професійної діяльності на засадах інноваційних освітніх підходів  07  жовтня  відбулося  перше  заняття  обласної педагогічної студії  вчителя  музичного мистецтва заступника директора з навчально-виховної роботи  Білоцерківської  спеціалізованої природничо-математичної  школи І-ІІІ ступенів № 16 ім. М. О. Кириленка Галкіної Лариси Василівни з  теми  «Розвиток  інтелектуального і творчого потенціалу,  життєвих компетентностей учнів у  вивченні інтегрованого курсу «Мистецтво».

У процесі заняття  учасниками  обласної педагогічної студії було обговорено питання:

  • розвитку фахової самосвідомості вчителя мистецтва в умовах професійної мобільності;
  • формування життєвих компетентностей учнів у вивченні  інтегрованого курсу «Мистецтво»;
  • STEM-освіта, як шлях до комплексного міждисциплінарного підходу до вивчення мистецтва.

Під час обласної педагогічної студії учасникам було запропоновано декілька цікавих завдань:

  • обрати ідеї видатних діячів: Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, Р. Штайнера, Б. Яворського, М. Леонтовича – які не втратили актуальності й можуть використовуватися в сучасній освіті та створити  з них «хмару слів»;
  • оформити словникову таблицю термінів спільних або споріднених для різних видів мистецтва, це допоможе педагогам у  проведенні  неперевершених  уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» .

Нестандартні творчі завдання, запропоновані  автором  обласної педагогічної студії,  викликали неабияку зацікавленість учителів.