КОІПОПК

Чер 11 2019

Print this Запис

Розпочався перший етап тренінгу для працівників інклюзивно-ресурсних центрів Київської області щодо використання сучасних методик комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами

З 10 по 14 червня 2019 року на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» проходить навчання для 44-х фахівців інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до навчальної програми, схваленої рішенням Комісії з психології та педагогіки Науково-методичної ради МОН України. Тренінгові заняття триватимуть упродовж п’яти днів.

Для вивчення сучасних міжнародних психодіагностичних методик WISC-IV, Leiter-3, Conners-3, PEP-3 та CASD для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, навчально-тематичним планом тренінгів передбачено роботу в авдиторії та на онлайн-платформах. Саме ці методики допомагають визначити сильні та слабкі сторони в розвитку дитини, організувати освітній процес так, щоб кожна дитина змогла максимально реалізувати свої здібності.

Навчальні тренінги проводять сертифіковані тренери з Чернівецької області М. Анатійчук, завідувач Ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти Комунального закладу «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області» та О. Чередюк, психолог комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Заставнівської районної ради Чернівецької області.

Програма навчання передбачає кілька етапів. Під час першого етапу фахівці ІРЦ опановуватимуть теорію, зокрема ознайомляться з міжнародними класифікаціями ДСМ, МКХ, їх співвідношення з МКФ та навчаться практично працювати за 5-ма методиками:

  • розладів аутистичного спектра «CASD»;
  • індивідуалізованого психоосвітнього оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра «РЕР-3»;
  • для тестування невербального інтелекту і когнітивних здібностей «Leiter-3»;
  • для тестування вербального інтелекту і когнітивних здібностей «WISC-IV – шкала інтелекту Векслера для дітей»;
  • діагностики розладу дефіциту уваги та гіперактивності «Conners-3».

Надалі кожен учасник повинен протягом двох тижнів виконати домашнє завдання на робочому місці.

Друга частина навчання передбачає узагальнення та систематизацію знань щодо користування психодіагностичним інструментарієм, а також аналіз виконання домашнього завдання. Після закінчення навчання фахівці інклюзивно-ресурсних центрів складатимуть електронний іспит. За результатами навчання та успішного проходження випускного іспиту учасники отримають посвідчення користувача, що дасть їм право використовувати зазначені методики під час комплексної оцінки дитини в інклюзивно-ресурсних центрах .

Другий етап навчання відбудеться 1-2 липня 2019 року.

 

Перейти на: https://kristti.com.ua/rozpochavsya-pershyj-etap-treningu-dlya-pratsivnykiv-inklyuzyvno-resursnyh-tsentriv-kyyivskoyi-oblasti-shhodo-vykorystannya-suchasnyh-metodyk-kompleksnoyi-otsinky-rozvytku-ditej-z-osoblyvymy-osvitnimy/