25 листопада 2022 року центром підтримки інклюзивної освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» було розпочато цикл інтервізійних зустрічей із теми «Документообіг в діяльності інклюзивно-ресурсних центрів» для директорів інклюзивно-ресурсних центрів Київської області.
У ході першої зустрічі обговорено питання ведення основних видів ділової документації відповідно до постанови від 12 липня 2017 року N545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» (зі змінами), як-от: річний план роботи центру та фахівців, щотижневі графіки роботи, звіти фахівців центру про результати надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, журнали обліку заяв, висновків про комплексну оцінку та обліку консультацій, банк особових справ дітей, які пройшли комплексну оцінку.
Інтервізія була конструктивною та плідною: учасники отримали відповіді на запитання та поділились власними напрацюваннями.