СУЧАСНИЙ УРОК – ЦЕ ГАРМОНІЯ ПОЧУТТІВ,
ДІЙ І ДУМОК, ЦЕ НАВЧАННЯ НЕ СЛОВОМ, А ДІЄЮ
29 листопада 2023 року в режимі online відбулося перше заняття обласної педагогічної студії Інни Перепелиці, заступника директора з НВР, учителя зарубіжної літератури Великомотовилівського ліцею Фастівської міської ради Київської області, старшого учителя, та Лідії Ольшаної, учителя української мови і літератури Великомотовилівського ліцею Фастівської міської ради Київської області, старшого учителя, з теми «Оптимальний вибір завдань для успішного досягнення очікуваних результатів на уроках української мови і літератури, зарубіжної літератури у 5-6 класах». Із вітальним словом до учасників звернувся директор ліцею Войналович С.А. Методист відділу української мови і літератури та зарубіжної літератури, координатор педагогічної студії Химера Наталія Володимирівна ознайомила учасників із нормативними документами, які регламентують роботу педстудії.
Засідання педагогічної студії розпочалося з вправи «Давайте познайомимося!», де кожен учасник створив самопрезентацію, виклав на дошку Padlet і прокоментував.
У ході теоретичного блоку розглядалися такі питання:
– пріоритетність компетентнісного та діяльнісного підходів в організації освітнього процесу на уроках української мови і літератури, зарубіжної літератури;
– обґрунтування важливості вибору ефективних «правильних» завдань для досягнення успішних результатів у вивченні української мови і літератури, зарубіжної літератури у 5-6 класах;
– навчальні потреби та вікові особливості учнів 5-6 класів.
Керівники студії Перепелиця І.С. та Ольшана Л.В. у практичному блоці продемонстрували зразки завдань, які можна використати для успішного досягнення очікуваних результатів на уроках, презентували сучасні ресурси та дали поради щодо виконання творчого домашнього завдання. Самостійна робота учасників педстудії буде фіксувати у гугл класі, в ньому педагоги знайдуть поради, рекомендації та алгоритм роботи над складанням завдань до кожного з етапів компетентнісно орієнтованого уроку (клас і тему учасники оберуть самостійно).
Спілкування учасників педагогічної студії пройшло у теплій та дружній атмосфері. Після закінчення заходу вчителі-філологи обговорили план роботи наступного заняття та висловили щиру подяку керівникам педагогічної студії та координатору Химері Н.В. за високий рівень організації та належну якість проведення заняття.