29 жовтня відбулось перше заняття обласної пестудії Комогорової Марини Іванівни, кандидата педагогічних наук, доцента, керівника гуртка «English» Обухівського міського центру творчості дітей, юнацтва та молоді «Романтик» Обухівської міської ради Обухівського району, із теми «Реалізація компетентнісного підходу на заняттях гуртка англійської мови». Координатор педстудії – Стадніченко Галина Михайлівна, методист відділу координації методичної роботи та неперервної педагогічної освіти інституту.
Заклад продемонстрував зразок командної роботи та відповідальності в організації й проведенні заходу.
Антонова Людмила Іванівна, директор, розповіла про напрями роботи закладу. Змінюється час, змінюються інтереси та потреби дітей, і працівники «Романтика» враховують виклики сьогодення в своїй діяльності, про що свідчить співпраця Комогорової М.І. із психологічною службою та інтеграція в роботі гуртків англійської мови і робототехніки.
Філенко Євгенія Федорівна, практичний психолог, обговорила із учасниками вікові психологічні особливості гуртківців у вивченні іноземної мови, адже їх врахування – потужний засіб реалізації компетентнісного підходу на заняттях гуртка.
Лук’янчук Світлана Федорівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання іноземних мов НПУ імені М.П. Драгоманова, під час онлайн-виступу висвітлила теоретичний аспект питання сучасної типології вправ для формування іншомовної комунікативної компетентності.
Комогорова Марина Іванівна, керівник педстудії, та Пітерцева Антоніна Олександрівна, керівник гуртків робототехніки, разом із учасниками детально опрацювали практичний аспект реалізації компетентнісного підходу у формуванні комунікативної компетентності вихованців на заняттях гуртка англійської мови. Керівники гуртків опановували мову програмування, працюючи в онлайн середовищі програми Scratch. Динамічна візуальна мова призначена для запам’ятовування нових слів з англійської мови, створення розповідей, ігор, анімацій.
У ході заняття Марина Іванівна презентувала авторську методичну систему, продовження роботи над якою триватиме впродовж року. Учасники отримали творче домашнє завдання.
Педагоги відвідали виставку дитячої творчості, подякували адміністрації закладу та керівнику педстудії за можливість професійного розвитку, а також за мотивуючу, доброзичливу атмосферу творчості, співпраці колег.